$tripofiel schreef:
Als ik deze ontbrekende gegevens aanpas worden die dan ook goedgekeurd?
Heb al een paar keer verschillende dingen toegevoegd, maar ze blijven steeds staan in de lijst …
$tripofiel schreef:
Als ik deze ontbrekende gegevens aanpas worden die dan ook goedgekeurd?
Heb al een paar keer verschillende dingen toegevoegd, maar ze blijven steeds staan in de lijst …
Chris Van de Meerssche schreef:
Er waren vandaag zo’n 500 aanpassingen goed te keuren, kijk eens of ze er nu tussen staan.
fluiten schreef:
'k Heb er twee van Stripofiel goedgekeurd.
$tripofiel schreef:
Ik doe tussendoor enkele aanpassingen en als dit zin heeft doe ik verder anders niet …
Iyo74 schreef:
Origineel geplaatst door $tripofiel
Ik doe tussendoor enkele aanpassingen en als dit zin heeft doe ik verder anders niet …
Natuurlijk heeft het zin! Hoe meer hoe liever. Maar soms duurt het wel even voor alle aanpassingen zijn goedgekeurd. Ik heb er deze week bv. al ettelijke honderden afgewerkt (en zo te lezen ben ik niet alleen).
Hoezo “als dit zin heeft” ?
$tripofiel schreef:
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Hoezo “als dit zin heeft” ?
Als deze niet goedgekeurd worden bedoelde ik, ik weet dat jullie enorm veel werk hebben en dat er soms wat blijft liggen … ![]()
Oh, maar dat blijft dan in de wachtrij staan en uiteindelijk komen we er wel toe hoor.
$tripofiel schreef:
Daarjuist weer een 50-tal aangepast, hopelijk komen ze erdoor …
vraag: bij veel strips heb je Zwart/wit uitgevinkt, maar ik krijg niet door of het dan in kleur is of zo.
Er is ergens een bug ook, we krijgen door dat de titel leeg is of de inhoud; daarom weet ik niet zeker of je wel zelf die zwart/wit hebt uitgevinkt…
Kan je dit bevestigen aub?
woelfie schreef:
Misschien eerder eens aan Surya vragen welke bugs er nog in zitten, o.a. dat van de lege titels en mogelijk ook nog de inhoud, zelfs als die niet veranderd is. Dat van zwart/wit weet ik niet of dat er nog in zit.
Surya schreef:
Ik snap het. Omdat hij de aanpassingen maakt vanop de ‘ontbrekende gegevens’ pagina (die niet responsief is) krijgt hij een verouderd invulformulier, en dat resulteert in lege gegevens.
Ik zal proberen die pagina met spoed responsief te maken!
Bon, en hoe weten wij nu wat de juiste toevoegingen zijn?
Stripofiel, weet je nog wat je precies hebt aangepast?
Surya schreef:
In princiepe is het enige probleem al die (leeg) velden
Veter schreef:
Origineel geplaatst door Surya
In princiepe is het enige probleem al die (leeg) velden
woelfie schreef:
Origineel geplaatst door woelfie
da’s zo’n ‘leeg’ - veld
$tripofiel schreef:
Ik zal nog even wachten met aanpassen en als ik een GO krijg van jou Surya zal ik weer herbeginnen …
@ Chris: ik heb veel uit de collectie Fenix aangepast en nog een paar andere die ik niet specifiek meer weet? ![]()
We kunnen wel zien in welke strips je aanpassingen ingevoerd hebt, maar het probleem is dat we niet zeker weten wat.
ISBN?
barcode?
andere dingen?
$tripofiel schreef:
Ja, misschien nog extra opmerkingen qua uitgaven.
Het aantal uitgaven is ook al aan bod gekomen.
Maar ik stop nog even met aanpassingen tot het probleem verholpen is …
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.