Nederlands:
Ze waren met tien 1-4 HC : 36€
Tykko 1-3 HC : 25€
Blacksad 4 Luxe : De hel, de stilte : dit is nr 1/300 : 50€
Gully 2 - 1,50€
Lokje 1-5 : 5 €
Niklos Koda : 9 albums (1-7, 9,10) : 35€
Rork : De vergetenen 2€
Tine bij de Walen (met tekening op naam door Lindingre) - HC : 10€
Jeremiah 31,32,33 HC - 10€/stuk of 28€ voor de 3.
De vampier van Benares 1-3 HC : 28€
Ik Draak 1 : 9€
Toen David zijn stem verloor - Judith Van Istendael - 15€
Ergens waar je niet wilt zijn -Brecht Evens - 18€ - Met tekening op naam
Collectie Fenix (Brabant strip) - 8€ het stuk / 37€ voor de 5
57 : Kenton
46 : Ken Krom
30 & 37 : Mulligan
Ladybound
Alles van Zang van de Vampiers & Clan Van de Draak mag weg voor 50
De Zang van de Vampiers 1ste cyclus : 25€
Deel 1 tem 6 - Talent HC - Eerste 4 delen hebben een deuk op een hoek :
De Zang van de Vampiers 2de cyclus : 25€
Deel 7 : Talent HC
Deel 8,10,11,12
De Zang van de Vampiers 3de cyclus : 5€
Deel 13
De Clan van de draak : 10€
Deel 1,2,3 - Talent - HC Deel 2 heeft een deuk in de hoek
Engels:
Legends of Percevan : Realm of Alsor (integrale met deel 4,5,6) HC : 6€
League of Extraordinary Gentlemen Volume 2 : 10€ met handtekening Kevin O’Neill
Nieuwe toegevoegd 9 De Vlooien HC - alle 3 de delen, deel 3 niet vertaald in het Nederlands Dorian Domber HC - alle 3 de delen, deel 3 niet vertaald in het Nederlands
3 Special Knack 2007 : Hergé - Met gratis postzegel
2/stuk Carland Cross 2 Spirou tijdschrift : special Gaston 19 mai 2010 + poster
1/stuk Cats 1 Pytha 1 Space Gordon 1 Operatie Roder Draak Troebel water Télémoustique special : Blake & Mortimer
ben wel geintereseerd in war en dreams
hoe spreken wij af voor de verkoop
ga dit weekend naar jette en zondag misschien naar valkenswaard
en zaterdag 6 september naar brussel u ziet maar
groetjes tony
ps: ik doe het langs deze weg want kan geen pm verzenden ?(
Origineel geplaatst door shakeitupguy
Heb wat exemplaren van Amoras 4 over met handtekeningen van Cambré en Legendre : 4
Opbrengst geef ik aan Rode Kruis tegen de Ebola strijd.
Deze mogen ook weg : Ze waren met tien 1-4 HC : 35 Tykko 1-3 HC : 26 Compleet - Uit de schatkamer van Merho (Comi en Dacske) - Met handtekening Merho en genummerd HC : 22 J.Rom - Makro editie : 17,50
Er was blijkbaar ook een HC versie te verkrijgen in een zeer beperkte oplage, nog minder dan de SC versie blijkbaar?
Heb hem in mijn handen gehad, maar was toen al verkocht aan iemand anders…
Origineel geplaatst door $tripofiel
Er was blijkbaar ook een HC versie te verkrijgen in een zeer beperkte oplage, nog minder dan de SC versie blijkbaar?
Heb hem in mijn handen gehad, maar was toen al verkocht aan iemand anders…
Was er een HC versie van die Makro editie? Daar wordt nergens gewag van gemaakt.
De vampier van Benares 1-3 HC : 28 Ik Draak 1 : 9 Toen David zijn stem verloor - Judith Van Istendael - 15 Ergens waar je niet wilt zijn -Brecht Evens - 18 - Met tekening op naam
Collectie Fenix (Brabant strip) - 8 het stuk / 37 voor de 5 57 : Kenton 46 : Ken Krom 30 & 37 : Mulligan Ladybound
Alles van Zang van de Vampiers & Clan Van de Draak mag weg voor 50
De Zang van de Vampiers 1ste cyclus : 25
Deel 1 tem 6 - Talent HC - Eerste 4 delen hebben een deuk op een hoek : De Zang van de Vampiers 2de cyclus : 25 Deel 7 : Talent HC Deel 8,10,11,12
De Zang van de Vampiers 3de cyclus : 5 Deel 13
De Clan van de draak : 10 Deel 1,2,3 - Talent - HC Deel 2 heeft een deuk in de hoek
Origineel geplaatst door shakeitupguy Origineel geplaatst door $tripofiel Er was blijkbaar ook een HC versie te verkrijgen in een zeer beperkte oplage, nog minder dan de SC versie blijkbaar? Heb hem in mijn handen gehad, maar was toen al verkocht aan iemand anders…
Was er een HC versie van die Makro editie? Daar wordt nergens gewag van gemaakt.
Deze doe ik ook weg :
Ze waren met tien 1-4 HC : 36€
Tykko 1-3 HC : 25€
Uit de schatkamer van Merho (Comi en Dacske) - Met handtekening Merho en genummerd HC : 20€ - Verkocht
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.