Strippagina: vernieuwd

Surya schreef:

De strippagina is onder handen genomen. De code er achter is grondig herwerkt, maar er zijn ook wat merkbare aanpassingen gebeurd:

• De striplijst ziet er wat anders uit
  • De striplijst heeft nu voor 't eerst ook sorteeropties
  • In de rechter informatiebar wordt nu andere informatie getoond naargelang een strip of de reeks weergegeven wordt

Update 4 maart: ik heb even de oude versie teruggezet tot enkele problemen verholpen zijn

Update bis 4 maart: de problemen zouden verholpen moeten zijn

Bor schreef:

ziet er goed uit, dankje Surya :slight_smile:

Surya schreef:

More changes to come :slight_smile:

woelfie schreef:

't is erven wennen aan de nieuwe look, maar 't ziet er goed uit

Chris Van de Meerssche schreef:

Heu, ligt het aan mij of kan je geen alternatieve reekstitel meer invoeren?

Project_Z schreef:

er is nu een knop “Aanbieden” te zien… is de marktplaats in orde of zie ik iets wat ik nog niet zou mogen zien?

Rutger schreef:

Bedankt weer voor de aanpassingen Surya!

Veter schreef:

Nog meer bugjes:

• je kan geen trefwoorden meer toevoegen aan de reeks (het is te zeggen, je kan ze wel toevoegen, maar ze worden niet bewaard of niet getoond)
  • bij de albums worden de collecties + hun nummering niet meer getoond
    vb: Dendros - Collectie: Titanic reeks - stripINFO.be : bij de albums wordt dit niet getoond

Chris Van de Meerssche schreef:

Nog iets: wanneer je alle uitgaven van een strip wil bekijken in alle talen, krijg je geen strips meer te zien maar wel de melding: Ongeldige vraag.

voorbeeld: bij (La nuit de l'alligator - Uitgaves van deel 1 La nuit de l'alligator - stripINFO.be) krijg je (- stripINFO.be) als je ook de Italiaanse uitgave wil zien.

Surya schreef:

OK, tnx, ik heb even de oude teruggezet tot deze problemen verholpen zijn!

Surya schreef:

Problems should be solved :slight_smile:

Iyo74 schreef:

Ziet er idd goed uit!

Veter schreef:

Nog meer problemen:

Surya schreef:

Tnx voor het bughunten!

Surya schreef:

Beiden fixed

Veter schreef:

Thanks!

Toch nog wat bugs:

• Alternatieve titel aan een reeks toevoegen lukt nog steeds niet (foutmelding: Er is geen reeks opgegeven, gelieve de juiste link te gebruiken en opnieuw te proberen. )
  • logo of reeksafbeelding toevoegen lukt niet, de link gooit je naar de homepage

Surya schreef:

Ook fixed, tnx again!

woelfie schreef:

Het viel me nu pas op dat er bij de reeksen geen afbeeldingen meer te zien zijn.
Blijft dit zo? Of is dat een voorlopige situatie?
Kwestie dat ik niet meer moet gaan zoeken naar passende prentjes voor op de reekspagina.
(ik zal me weer wat meer met de banners moeten bezig houden :smiley: )

Iyo74 schreef:

Ik dacht dat dat zo blijft, maar ze zijn wel nog op een andere pagina te bewonderen…

Surya schreef:

Ja, maar die andere pagina is nog niet af :frowning: