stripinfo.be gebruikt nu CloudFlare

Surya schreef:

stripinfo.be wordt nu ondersteund door CloudFlare, een dienst die zowel veiligheid als snelheid aan de site zou moeten toevoegen. Voor de gemiddelde gebruiker verandert er niets, behalve dan - hopelijk - de snelheid.

spock schreef:

Ja, ik dacht al : hé wat gaat het snel vandaag. 8)

Een verbetering, zo op 't eerste zicht.

Royale de luxe schreef:

dat was me al sinds gisteren opgevallen… die snelheid. De veiligheid lag hier toch al redelijk hoog niet?

Surya schreef:

Tuurlijk, maar CouldFlare zorgt ervoor dat gebruikers die andere sites gehackt hebben gewoon op deze niet op geraken :slight_smile:

spock schreef:

BOE !

spock schreef:

8o ?(

Last post : wasn’t me !

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door spock
8o ?(

Last post : wasn’t me !

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Surya schreef:

:stuck_out_tongue:

Veter schreef:

Is dit enkel bij mij dan? Ik vind de site nog trager dan ervoor.
En ik ben een uurtje bezig met toevoegen en heb al 3 keer een “Site offline” pagina gekregen van die Cloudfare. :frowning:

Royale de luxe schreef:

ik moet zeggen heb nog jiet op de admin site geweest maar de gewone site gedraagt zich super.

Veter schreef:

Het lijkt (voor mij) wat te variëren, bij momenten gaat het inderdaad erg vlot, op andere momenten tergend traag om een pagina te openen. En zoals gezegd dus al een paar maal een “website offline” pagina.

Iyo74 schreef:

Ik constateer enkel een mooie snelheidswinst. Problemen heb ik niet ervaren, maar moet er eerlijkheidshalve wel bijzeggen dat ik nog geen nieuwe toevoegingen heb gedaan de laatste tijd.

Surya schreef:

Ik heb de site de afgelopen 2 dagen heel wat gebruikt, en voor mij gaat het over 't algemeen vlotter. Offline meldingen heb ik nog niet gehad.

$tripofiel schreef:

Vandaag gaat het verschrikkelijk traag en soms krijg ik de melding dat ze offline is??? :frowning:

Royale de luxe schreef:

blijft vooruit gaat als een trein… ik heb echt nog geen problemen gehad.

Ik moet dan ook zeggen dat hier op het werk en thuis we surfen met de DNS van google. Misschien heeft dat er iets mee te maken?

Surya schreef:

Dat zou geen groot verschil mogen maken hoor. Eens die DNS gegevens gecached zijn, maakt dat niet meer uit, dus dat heeft enkel invloed op de allereerste pagina van je eerste bezoek aan de site.

$tripofiel schreef:

Het is nu al iets beter, maar vind dat het toch soms ergens een hapering voorvalt??? :frowning:

Iyo74 schreef:

Hier geen haperingen. Gaat erg vlot!

witam schreef:

Ik gebruik firefox en heb geen problemen. Ook niet op mijn tablet.

Veter schreef:

Het was voor mij weer een tijdje in orde.
Maar vorige nacht was het bij momenten weer heel erg moeizaam, en kreeg ik enkele keren de offline pagina.

Misschien heb ik een paar keer pech gehad, dat ik op de verkeerde momenten bezig ben. :slight_smile: