Royale de luxe schreef:
Hey Surya,
Ik heb al enige tijd performantie problemen.
Ik leg uit. Wanneer ik de site opstart duurt het toch tot 5 a 10 seconden eer de homepage zich toont. In het begin was het probleem enkel tot bij het eerste laden van die pagina. Nu is het me al 2 weken opgevallen dat de site redelijk traag reageert in het geheel. Ook als ik de site laat openstaan en niet actief gebruik maar dan toch na enige tijd een neiuwe pagina open duurt het openen van deze ellendig lang.
Tot vandaag eigenlijk ik mijn cache, wegens wat ik een virus dacht te zijn, wiste. Hierdoor was ik niet meer ingelogd. Tot mijn grote verbazing ging de site weer als een tierelier… ik had in eerste instantie niet gezien dat ik niet meer was ingelogd en dacht nog ‘yes’ weer een probleem minder. Maar zoals alle verhalen zit er een twist in. Wanneer ik weer inlogde was het weer boempatat… zo traag als een stoomtrein zonder kolen… .
Ter info ik heb deze problematiek vastgesteld vanop meerdere platformen. Browsers zijn Chrome 18.0.1 enz… en safari op Ipad, binnen het bedrijf op IE is het iets sneller maar de problematiek blijft bestaan.
Op IE mobile (windows phone 7) geen enkel probleem… maar dat zou kunnen zijn door de tragere verbinding.
Heb jij enige suggesties?