Vrouwelijke Stripinfo-members… bestaan die eigenlijk? Ik ben er nog geen enkele tegengekomen op de forums. Is daar een bepaalde reden voor? De aanwezigheid van wat vrouwelijk gezelschap zou veel kunnen bijdragen aan de discussies, me dunkt.
Och ja, ik maak me geen illusies. Het lezen van strips zal gewoon weer 1 van die typisch mannelijke hobby’s zijn zeker?
Een vrouwelijke comic fan, die is in mijn ogen instantly cool. 8)
Misschien moeten we eens proberen om meer vrouwen naar hier te halen? Campagne voeren ofzo.
En T.I.A., wat wij lezen, dat zijn geen “boekjes”. Verdient evenveel respect als de zogenaamde hoogstaande literatuur, remember?
Origineel geplaatst door Tristan
Een vrouwelijke comic fan, die is in mijn ogen instantly cool. 8)
Misschien moeten we eens proberen om meer vrouwen naar hier te halen? Campagne voeren ofzo.
En T.I.A., wat wij lezen, dat zijn geen “boekjes”. Verdient evenveel respect als de zogenaamde hoogstaande literatuur, remember?
Vertel dat eens aan mijn vrouw
De quote komt van haar dus
De mijne leest ongeveer alles. Van actiethrillers houdt ze niet echt, maar voor de rest kan ze alles aan. Maar op de site komen heeft ze geen behoefte aan. Ik heb hier wel al wat posts gezien van vrouwelijke stripliefhebbers, maar ze zijn helaas in de minderheid. We moeten duidelijk onze brainwash kunsten nog verbeteren!
Origineel geplaatst door Surya
De mijne leest ongeveer alles. Van actiethrillers houdt ze niet echt, maar voor de rest kan ze alles aan. Maar op de site komen heeft ze geen behoefte aan. Ik heb hier wel al wat posts gezien van vrouwelijke stripliefhebbers, maar ze zijn helaas in de minderheid. We moeten duidelijk onze brainwash kunsten nog verbeteren!
Mij is het al opgevallen telkens er gepost wordt van onze vrouwelijke leden het telkens gaat over Items die ze nog graag willen bemachtigen…
Vrouwen en … “Strip” … tja, die associeer ik alleen met nog "-pen " toegevoegd. :))
Die van mij sakkert elke week als ik een ommetje maak langs de SSZ.
Veel vrouwen lezen graag Y:The Last Man (e.d.) en zijn zwaar fan van de prachtreeks Strangers in Paradise.
Missch moeten jullie ze eens verplichten van die reeksen te lezen om hun meningen wat te doen veranderen. :]
En lees ze meteen zelf ook ;). Y:TLM kent iedereen, maar SiP is hier veel te weinig bekend. 8)
Oja, … hum. I’m in between women, right now… :rolleyes:
Origineel geplaatst door belgianbingo
Mijn vrouw heeft zelfs Watchmen vastgepakt en uitgelezen.
8o Dat kan ik me van mijn vrouwtje dus niet voorstellen hé! Die gruwt al als ze de cover ziet, laat staan de inhoud. Ik ben al lang blij dat ze na lang aandringen de boeken van Magasin Général uitgelezen heeft (op die zeldzame keer dat ze te weinig lectuur meeheeft op reis).
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.