Onvindbaar? Onvindbaar!

Striphens schreef:

Ik heb best goeie Google-skills, erg pragmatisch en een ietsie-pietsie secuur. Maar nu…?
Lees ik net 't boek 11 Kampioenen voor Mexico. Daarna wil ik die opbergen bij de andere 4 delen die ik heb in die reeks. Wat denk je? Onvindbaar!
Liggen de overige delen bij de (https://stripinfo.be/lijst/reeksen/A), (Reeksen - alfabetisch overzicht van alle stripreeksen - stripINFO.be) of (Reeksen - alfabetisch overzicht van alle stripreeksen - stripINFO.be)? De avonturen van Vincent Larcher… Ik had ze bij de V willen hebben (conform reeksnaam op stripinfo.be).
Ik heb drie alfabetjes in mijn ‘systeem’ in de kasten, maar begin nu toch ernstig te twijfelen of dit wel goed is. Sorteermodel (Forum - "Welke optie kiezen?" - UGC - stripINFO.be) spreekt me dan wel aan (want unieke sleutelwaarde=sterfdatum). Maar toch…
Sinds zojuist: afdeling 5: ongesorteerd/onvindbaar. Afdeling 4 is wat ik nog moet lezen en het boek heeft dan dus nog geen beoordeling van mij in stripinfo.be.

Iyo74 schreef:

Een herkenbaar verhaal, Striphens. Hoewel ik er eerlijk moet bij zeggen dat mijn sorteersysteem heel wat minder logisch in elkaar zit. Ik werk soms volgens uitgever (moeilijk als een reeks verandert van uitgever) omdat dat mooi staat in de kast, soms volgens genre en andere keren tracht ik de albums van een bepaalde auteur samen te houden (voornamelijk bij de graphic novels). Dat m’n kasten ondertussen behoorlijk vol zitten en er eigenlijk dringend moet herschikt worden, helpt ook niet. De afdeling ongesorteerd/onvindbaar bestaat bij mij dus al een hele tijd. :slight_smile:

Surya schreef:

De mijne staan per uitgever. Als de uitgever verandert, telt de meest recente uitgever. Binnen uitgever staan ze op collectie, dan op formaat en dan alfabetisch.

$tripofiel schreef:

Bij mij staan de reeksen alfabetisch, maar collecties die staan apart zoals in jouw geval (Le Lombard - Collectie: Jong Europa - stripINFO.be) staat in een andere kast bij de collecties.

Of dit voor iedereen goed is weet ik niet, maar ik ben er wel tevreden over.

woelfie schreef:

Bij mij staan ze eerst per uitgeverij, omdat ik zo het meeste plaats kan benutten in mijn kasten. Als er kleinere strips tussen staan, “verlies” je de plaats erboven en moet je weer een hoger schap voorzien vo de grotere boekjes.

En dan heb je natuurlijk nog de stapels “alles bijeen want geen plaats meer” :smiley: