Alan Scott schreef:
Ik druk geregeld op enter, macht der gewoonte en keer dan inderdaad terug. Ik wist niet dat dit een probleem was.
Bedankt voor de tip ivm de taal.
Alan Scott schreef:
Ik druk geregeld op enter, macht der gewoonte en keer dan inderdaad terug. Ik wist niet dat dit een probleem was.
Bedankt voor de tip ivm de taal.
T.I.A schreef:
Origineel geplaatst door Alan Scott
Een ander vraagje, DC heeft een bij een deel van de series een nummer 1.000.000 uitgegeven. Als ik deze wil ingeven, deze nummer gebruiken?
Alsook de 2000AD progjes, de anuals hebben gewoon dezelfde nummer als het jaar. met andere woorden de annual 2009 heet gewoon prog2009. Deze ook zo ingeven of worden annuals anders aangeduid.
mvg Alan Scott
Bij Marvel noemen Annuals gewoon Annuals dus gebruiken we AN als voorvoegsel met titel “Annual 1” of “Annual 2009” als dit het geval is.
Als DC Prog gebruikt ipv Annual is het maar logisch dat je Prog gebruikt.
Dan zou ik PG als voorvoegsel nemen en de titel word dan “Prog 2009”
En het nr Action Comics - #1000000 ook weldegelijk zo nummeren, Bij Marvel gebeurt dit ook!
Er niet opletten, hier heb je een A en B als voorvoegsel. Dit is alleen omdat B later is uitgekomen dan A en anders staat het voor de A…
Alan Scott schreef:
DC gebruikt ook gewoon annuals dus die zal ik ingeven met AN
Echter Rebelion, die de reeks 2000AD uitgeeft, nummert zijn wekelijks magazine als Prog 1650. Echter zij geven ook annuals uit maar nummeren die zoals prog 2009
zie als voorbeeld de manier waarop (http://www.collectorz.com/connect/comics/2000-ad/) het doet.
twee mogelijkheden, ofwel neem ik deze nummering over en is de annual nummer 2009.
ofwel zet ik voor de annual AN 2009.
Hoe ze dit zelf gaan oplossen?
zelf ben ik voorstander van tweede mogelijkheid.
T.I.A schreef:
De gewone issues nummeren zoals ze zijn, en de Annuals met AN ![]()
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.