Hoe lossen we dat op?
De eerste 19 nummers hebben als ondertitel Academy X, nadien is het gewoon New X-men…
De reeks “New X-Men: Academy X” noemen ? ?(
Misschien de alternatieve titel bij X-men verwijderen en in de plaats als cyclus gebruiken (van nr. 114 tem 156) ? Dan kan New X-men gebruikt worden voor de nieuwe reeks.
Of:
New X-men (Morrison) als alternatieve titel bij X-men en gewoon New X-men voor de nieuwe reeks.
Dit wordt gewoon: “New X-Men: Academy X” (nr. 1-19) en dan zet je A20 en vermeld je bij het negentiende album dat de titel verandert is naar “X-Men” alsook een vermelding bij A20.
Origineel geplaatst door T.I.A
Dit is gewoon “New X-Men: Academy X” nr. 1-19 en dan zet je A20 en vermeld je bij het negentiende album dat de titel verandert is naar “New X-Men” alsook een vermelding bij A20.
…
Bij het allerlaatste album kan je een link plaatsen naar de reeds aanwezige serie (Young X-Men - Alle delen van de reeks - stripINFO.be)
Origineel geplaatst door T.I.A
Dit wordt gewoon: “New X-Men: Academy X” (nr. 1-19) en dan zet je A20 en vermeld je bij het negentiende album dat de titel verandert is naar “NEW X-Men” alsook een vermelding bij A20.
Ik ga toch voor de oplossing met het voorvoegsel A gaan omwille van de TPB’s die de reeks bundelen vanaf nummer 20… Daarvan begint de nummering terug van 1…
Die bundelingen hebben allemaal als ondertitel Childhood’s End (dus New X-Men: Childhood’s End, Volume 1, New X-Men: Childhood’s End, Volume 2, enz.)
Ik heb daarom New X-Men: Childhood’s End als alternatieve reeksnaam toegevoegd…
Origineel geplaatst door Project_Z
Ik ga toch voor de oplossing met het voorvoegsel A gaan omwille van de TPB’s die de reeks bundelen vanaf nummer 20… Daarvan begint de nummering terug van 1…
Die bundelingen hebben allemaal als ondertitel Childhood’s End (dus New X-Men: Childhood’s End, Volume 1, New X-Men: Childhood’s End, Volume 2, enz.)
Ik heb daarom New X-Men: Childhood’s End als alternatieve reeksnaam toegevoegd…
Ik wist waarom ik een voorvoegsel ging gebruiken 8)
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.