Beste ,
Vraagje,Ik zou graag meer weten over het kuifje boek Deze twee;
Les cigaros du pharaon zwart wit 4 kleurtekeningen 1941,
Goede staat; Wat is hier de waarde van? en hoe zou ik hem moeten bewaren? En kleine herstellingen aan doen wie doet dat ?
Ik ben geen stripkenner.
Tweede L’etoile Mysteriuse 1947 Kleur De zelfde vragen voor deze strip.
Goede staat.
Origineel geplaatst door krisjekrisje
Beste ,
Vraagje,Ik zou graag meer weten over het kuifje boek Deze twee;
Les cigaros du pharaon zwart wit 4 kleurtekeningen 1941,
Goede staat; Wat is hier de waarde van? en hoe zou ik hem moeten bewaren? En kleine herstellingen aan doen wie doet dat ?
Ik ben geen stripkenner.
Tweede L’etoile Mysteriuse 1947 Kleur De zelfde vragen voor deze strip.
Goede staat.
zoals ze zeggen; het is de gek wat hij ervoor geeft;)
maar hangt natuurlijk vanaf in welke staat het album zich bevind he.
trouwens 2 goeie albumkeuzes vind ik.
voor de herstellingen;aan het album herstellen kan je vergeten want dat was karton en trouwens slecht voor het album,de rugzijde was als ik me niet vergis van vilt,daar kan eventueel iets aan gedaan worden maar kost stukken van mensen
het best bewaren?in een kluis achter slot en grendel:p
ik zou zeggen in van die plastic hoesjes maar dat is al gebleken en zeker bij die oude uitgaves dat dat slecht gedacht is omdat hierdoor nog ergere schade kan komen!,maar als het is om in een hoesje te sealen en nooit meer open te doen tja dan kan je het daarin steken.
Waar haal ik dat ? Hoesjes gewoon die plastieke schachtjes bedoel je dat ? X(
En als ik ze verkoop waar is het best? ?(
Veilingen? ?(
Maar ik zou ze liefst goe bewaren maar hoe?
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.