(Brougue INT 1 Brougue - stripINFO.be) ziet er eerder uit als n luxe uitgave van (Brougue - Uitgaves van deel 1 Goff - stripINFO.be), ipv een integrale bundeling…
Met de eerste 3 albums is de reeks ook nog niet afgelopen (deel 3 eindigt met “wordt vervolgd.”), dus lijkt me raar als een incompleet verhaal gebundeld zou worden…
Iemand meer wetenschap hierover? Heeft iemand die INT?
Origineel geplaatst door mi-jah
ps, het gaat hier over de serie (Brougue - Alle delen van de reeks - stripINFO.be), maar als je je post bekijkt bij ‘voorbeeld’ voor je m plaatst, verdwijnt de reeksnaam uit de post!
Ah, dat is juist! Dat was ik vergeten, dat daar blijkbaar een bugje zit.
In elk geval is het album juist hoor. Het bevat de 3 delen, en achterkant toont de cover van deel 3. Ik heb er wat meer uitleg toegevoegd.
Origineel geplaatst door Veter
In elk geval is het album juist hoor. Het bevat de 3 delen, en achterkant toont de cover van deel 3. Ik heb er wat meer uitleg toegevoegd.
Klein verbeterinkje…: “(achterzijde heeft toont cover van album 3)” in deze toevoeging staat een werkwoord teveel…
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.