Iemand interesse???

cuppenh schreef:

In ieder geval volgen om te kijken of de prijs niet te hoog word, maar ook (Sorry voor de onderbreking...) is interressant genoeg, hoor.

Herbert schreef:

Origineel geplaatst door $tripofiel
Haha, volgen die (Sorry voor de onderbreking...) of kopen??? :smiley:

Is uiteindelijk voor EUR 45,39 verkocht.
Ik ken een stripwinkel waar ie bijna het dubbele kost … :smiley:

Herbert schreef:

Origineel geplaatst door cuppenh
… , maar ook (Sorry voor de onderbreking...) is interressant genoeg, hoor.

Verkocht voor EUR 51,51 …

$tripofiel schreef:

Dit is de moment, (Sorry voor de onderbreking...) twijfelen!!! :smiley:

Veter schreef:

Zijn die moeilijk te vinden? Want aan 50 euro startprijs + 9 euro verzendkosten, vind ik dit niet echt een koopje… Ik vermoed dat je met wat korting goedkoper af bent in de stripzaak?

Herbert schreef:

Origineel geplaatst door Veter
Ik vermoed dat je met wat korting goedkoper af bent in de stripzaak ?

Zoveel wijsheid had de koper blijkbaar niet, want ze zijn weg voor die prijs …

Iyo74 schreef:

Voor wie eens lekker zot wil doen of liever niet ziet dat z’n dierbare spaarcentjes verdwijnen in de bankcrisis is het volgende misschien wel interessant:
(http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF09102008_048&ref=nieuwsoverzicht)
Gelieve ons op de hoogte te brengen van eventuele aankopen, zodat we er spijt van kunnen krijgen dat wij niet de koper zijn die een ‘batje’ heeft gedaan…
:wink:

T.I.A schreef:

Origineel geplaatst door Iyo74
Voor wie eens lekker zot wil doen of liever niet ziet dat z’n dierbare spaarcentjes verdwijnen in de bankcrisis is het volgende misschien wel interessant:
(http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF09102008_048&ref=nieuwsoverzicht)
Gelieve ons op de hoogte te brengen van eventuele aankopen, zodat we er spijt van kunnen krijgen dat wij niet de koper zijn die een ‘batje’ heeft gedaan…
:wink:

Als Cuppenh dat gaat lezen van die Robbedoes albums (de eerste) zijn deze die hij mankeert… zal het toch wel kriebelen :smiley: :smiley:

cuppenh schreef:

Het heeft gekriebeld :smiley: maar dat is snel weer verdwenen.

Van de robbedoes-albums die mij interesseerden was het merendeel in matige of slechts staat, met ontbrekende bladzijden of kapotte ruggen of een los boekblok of…enz
Die hoef ik echt niet (tenzij tegen een gigantische afbraakprijs aangeboden).
Degenen met de kwalificatie “goed” en beter: die heb ik al (gelukkig) :]

En nu ik toch door de veilingcatalogus bladerde heb ik eens getotaliseerd wat ik van dat genoemde spul hier in de kast heb staan (alleen de “goede staat” en beter meegerekend)
Uitgaande van het laagste eind van de schattingsprijs toch nog bijna 23000 euro 8o

En dat zijn nog maar een paar albumpjes… ik ben veel rijker dan ik altijd gedacht heb :stuck_out_tongue:

T.I.A schreef:

Origineel geplaatst door cuppenh
Het heeft gekriebeld :smiley: maar dat is snel weer verdwenen.

Van de robbedoes-albums die mij interesseerden was het merendeel in matige of slechts staat, met ontbrekende bladzijden of kapotte ruggen of een los boekblok of…enz
Die hoef ik echt niet (tenzij tegen een gigantische afbraakprijs aangeboden).
Degenen met de kwalificatie “goed” en beter: die heb ik al (gelukkig) :]

En nu ik toch door de veilingcatalogus bladerde heb ik eens getotaliseerd wat ik van dat genoemde spul hier in de kast heb staan (alleen de “goede staat” en beter meegerekend)
Uitgaande van het laagste eind van de schattingsprijs toch nog bijna 23000 euro 8o

En dat zijn nog maar een paar albumpjes… ik ben veel rijker dan ik altijd gedacht heb :stuck_out_tongue:

8o 8o

Jawadde datte TOP het is leuk hier zo´n verzamelaars tegen te komen die echt waardevolle objecten staan hebben :stuck_out_tongue:
Ik heb me al zot gekeken in je collectie :stuck_out_tongue:

$tripofiel schreef:

Ik ben op zoek naar “(Schipbreukelingen - Uitgaves van deel 9 Laatste schipbreuk - stripINFO.be)” in SC, wil hem ruilen voor een HC… :smiley:

$tripofiel schreef:

Wie zocht (Sorry voor de onderbreking...) nog, dit is misschien uw kans??? Succes… :smiley:

hego schreef:

Stripofiel:
Wie zocht YTHAQ 3 nog, dit is misschien uw kans??? Succes…

Doe mij nr 2 HC voor die prijs :smiley:

Hermann schreef:

Moest er iemand interesse hebben verkoop een 200 tal SC en 65 tal HC moeten weg wegens plaats gebrek. Lijsten zijn in Word verkrijgbaar. :frowning:

Iyo74 schreef:

Origineel geplaatst door Hermann
Moest er iemand interesse hebben verkoop een 200 tal SC en 65 tal HC moeten weg wegens plaats gebrek. Lijsten zijn in Word verkrijgbaar. :frowning:

Je mag de lijst gerust doorsturen. M’n email stuur ik in een PM…