stripverzamelaar1981 schreef:
hallo strip liefhebbers
ik kom al even op deze site maar ik wou eens weten hoe kan ik zien welke persoon deze strip dan verkoopt
alvast bedankt
stripverzamelaar1981
hallo strip liefhebbers
ik kom al even op deze site maar ik wou eens weten hoe kan ik zien welke persoon deze strip dan verkoopt
alvast bedankt
stripverzamelaar1981
Chris Van de Meerssche schreef:
Op de homepage heb je een knop Marktplaats, ergens aan de linkerkant. Daar kan je een optie aanvinken waardoor je alleen strip iiet die in je verlanglijstje staan. Als iemand die dan aanbiedt, kan je die persoon via PM benaderen.
Over welke strip gaat het?
$tripofiel schreef:
Denk dat dat alleen voor medewerkers zichtbaar is, want ik vind deze knop nergens? ?(
Maar ik doe het op (http://www.stripinfo.be/marketplace.php)! ![]()
the pope schreef:
he cool dat wist ik niet
blijkbaar zou ik effectief nog enkele mensen kunnen plezieren met een aantal van de paar prulletjes waar ik van af wil, zal bij gelegenheid dan toch maar eens een lijstje publiceren..
Origineel geplaatst door $tripofiel
Denk dat dat alleen voor medewerkers zichtbaar is, want ik vind deze knop nergens? ?(
Hoezo, je bent zelf medewerker. ![]()
Nee echt optie Enkel aangeboden strips die ik zoek tonen aanvinken en dan op toepassen klikken.
Surya schreef:
Die marktplaats is nog niet af, zoals je kan zien, en die link is inderdaad enkel voor bepaalde mensen zichtbaar ![]()
belgianbingo schreef:
Origineel geplaatst door Surya
Die marktplaats is nog niet af, zoals je kan zien, en die link is inderdaad enkel voor bepaalde mensen zichtbaar ![]()
Maar nu is het hek van de dam? ![]()
Origineel geplaatst door belgianbingo
Origineel geplaatst door Surya
Maar nu is het hek van de dam? ![]()
Oeps, ik heb mijn mond voorbijgepraat blijkbaar. Hope I won’t be sleepin’ with the fishes soon…
Surya schreef:
Het kan niet zo veel kwaad als mensen er op gaan, maar zo ontzettend nuttig vind ik het nu ook niet he
$tripofiel schreef:
De lijst mag wel wat langer zijn of de mogelijkheid om naar een volgende pagina te gaan… ![]()
belgianbingo schreef:
Bwa, nuttig, ik denk het wel voor een stuk. Een marktplaats is een functie waar veel mensen op zoek naar zijn, en dat verklaart deels het succes van bijvoorbeeld de C-wiki-site.
Dit gezegd zijnde, woeflie, diene Lava 2 van u, staat die nog in de aanbieding? Ben wel geïnteresseerd ![]()
woelfie schreef:
Dit gezegd zijnde, woeflie, diene Lava 2 van u, staat die nog in de aanbieding? Ben wel geïnteresseerd ![]()
Daarnet pas PM gelezen.
Indeed, ik heb hem nog. En te koop… tjsa.
Ge hebt “sjans” want ik heb hier 2 dozen staan die ik naar de stripbibliotheek wou wegdoen, maar dat is dus nog niet gebeurd.
Misschien kom ik wel naar Gent. Anders zorg ik wel dat hij tot bij u geraakt.
$tripofiel schreef:
Origineel geplaatst door woelfie
Daarnet pas PM gelezen.
Ge hebt “sjans” want ik heb hier 2 dozen staan die ik naar de stripbibliotheek wou wegdoen, maar dat is dus nog niet gebeurd.
Misschien zit er wel iets in wat ik zoek??? :))
belgianbingo schreef:
Origineel geplaatst door woelfie
Daarnet pas PM gelezen.
Joepie! Gent dit weekend wordt helaas moeilijk, maar we vinden wel een oplossing.
$tripofiel schreef:
Euhmm, het is volgend weekend??? ![]()
woelfie schreef:
Origineel geplaatst door $tripofiel
Misschien zit er wel iets in wat ik zoek???
$tripofiel schreef:
Oké, bedankt niks tussen wat ik nog zoek! :]
ik heb nog een vraag je over hoe kan je weten als er iemand een van deze strips in bezit heeft en je wilt weten wie deze dan heeft
al vast bedankt
Surya schreef:
Dat moet ik dus nog maken ![]()
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.