Ik ben slechts student en daarom is het massaal aanschaffen van strips voor mij moeilijk haalbaar. Ik leen ze vaak in de bib, maar nu zijn er toch een paar reeksen waarvan ik denk dat het leuk zou zijn om ze ook eens echt in bezit te hebben. Ik wou hier eens horen of er geen mensen zijn die bereid zijn om te verkopen aan zachte prijsjes.
Herinner me nog mijn studententijd waar ik ook slechts een paar reeksen op kot had, als voornaamste toen XIII. Alle sympathie dus voor je vraag, ook al ben ik geen verkoper.
Probeer ook de betere SSZ waar ze tweedehandsspullen verkopen!
Tip: als je beperkt budget hebt koop dan vooral die strips waarvan je denkt dat je ze meermaals zal lezen! en vaak zijn oneshots daar dan ook beter voor, vind ik. Maar das uiteraard persoonlijk hé
Origineel geplaatst door Fumetti
Herinner me nog mijn studententijd waar ik ook slechts een paar reeksen op kot had, als voornaamste toen XIII. Alle sympathie dus voor je vraag, ook al ben ik geen verkoper.
Probeer ook de betere SSZ waar ze tweedehandsspullen verkopen!
Tip: als je beperkt budget hebt koop dan vooral die strips waarvan je denkt dat je ze meermaals zal lezen! en vaak zijn oneshots daar dan ook beter voor, vind ik. Maar das uiteraard persoonlijk hé
Zal inderdaad misschien wat vaker bij de SSZ moeten kijken, maar vindt er toch steeds vooral mijn gading in de nieuwe exemplaren en dan wordt de verleiding groot om me niet meer onder controle te houden
En daarom dat ik nu maar een klein aantal reeksen heb opgesomd. Het zijn degene waarvan ik verwacht dat ik het niet erg zal vinden een tweede keer te lezen. En toeval, XIII stond er ook tussen maar heb ik over het hoofd gezien, haha
Tenslotte nog bedankt voor de tip dat one-shots nog beter zijn om later opnieuw te lezen, maar ik ken nu eenmaal bijna enkel reeksen