lange geschiedenis, knieschijf verplaatsen = ellende voor een paar maanden zal minder kunnen surfen ook (net) mss kom ik veter tegen in de nacht (uz gent)
Weet me anders eens te zeggen welke nummers je van dit lijstje hebt (0, enz)
liefst allemaal en wat je prijsje is kunnen dan overschrijven via iban
Origineel geplaatst door tazosrus
Ben de nummers aan het zoeken. Heb er al wat gevonden.
Ik ben toch al bezig met de beurs voor Houten, misschien dat ik nog wat meer nummers vind of mooiere exemplaren.
Heb al voor je gevonden : 0, 1, 3, 4, 6, 7, 8, 13, 15, 17
Als je alles doorzocht hebt(en als ik geluk heb dat je ook 2 en 5 vindt) stuur me een Pm met je prijsje en als de prijs goed zit dan je IBAN rekeningnummer en zal ik dan mijn adres zetten bij opmerkingen dan weet je waar naartoe te zenden
voor geen missers Serie: Spectaculaire Spiderman (196) stuks:
Eerste nummers zijn altijd lastig geweest van deze serie.
Nummer 1 bijvoorbeeld heb ik wel 50X dubbel gehad
Heb al zeer veel verzamelaars compleet kunnen maken toen DE STRIPBEURS in het Turfschip nog was (in Breda).
Volgend jaar komt er trouwens een stripbeurs in Breda in een sportcentrum (dacht dat het tennis was).
De stripbeurs die normaal in Rijswijk zat moet verhuizen, en ze hebben gekozen voor Breda
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.