Origineel geplaatst door Fumetti
Domme vraag mss, maar hoe herkennen jullie elkaar? “Hi I’m Stripofiel”?
zal vooral vroeger van belang geweest zijn uiteraard, nu minder
Onze bovenste beste $tripofiel zorgt voor badges. En anders ga je gewoon naar debar, zoekt daar de drukst bezette tafel et voilà…
Origineel geplaatst door Iyo74
En anders ga je gewoon naar de bar, zoekt daar de drukst bezette tafel met de meest bezopen mensen en de kleinste plastiek zakjes et voilà…
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche Origineel geplaatst door Iyo74
Onze bovenste beste $tripofiel zorgt voor badges. En anders ga je gewoon naar debar, zoekt daar de drukst bezette tafel et voilà…
ik heb wel een grote zak hé!
De 2 belangrijkste werkwoorden in het Nederlands (en veel andere talen) zijn “hebben” en “zijn”. Altijd zorgen dat ge u niet vergist
Origineel geplaatst door Iyo74 Origineel geplaatst door Fumetti
Domme vraag mss, maar hoe herkennen jullie elkaar? “Hi I’m Stripofiel”?
zal vooral vroeger van belang geweest zijn uiteraard, nu minder
Iedereen die wil genieten van korting via deze site zal een badge aangeboden krijgen aan de ingang zodanig dat we elkaar kunnen herkennen.
Maar voor degene die niet kunnen lezen zal er een spandoek hangen aan de bar om de ‘ontmoetingsplaats’ aan te duiden.
het ziekenseizoen is thuis weer aangebroken, maar de zoon is er bijna door, nu nog dochterlief op de rails krijgen en lief lachen naar de mama en dan kan ik toch nog een zondagnamiddag tussen de boekskes/pintjes beleven
Origineel geplaatst door beus
't wordt spannend of ik kan komen of niet
het ziekenseizoen is thuis weer aangebroken, maar de zoon is er bijna door, nu nog dochterlief op de rails krijgen en lief lachen naar de mama en dan kan ik toch nog een zondagnamiddag tussen de boekskes/pintjes beleven
Hier van hetzelfde… Ik zou er graag bij zijn maar weet nog niet of dat zal lukken. Nu nog even de neusjes gaan spoelen van mijn meisjes en dan zelf onder de wol kruipen om er morgen te kunnen zijn.
Hopelijk geraak ik er… Mocht je nog een plaatsje voor mij voorzien: gaarne :))
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.