Gentse Stripbeurs 30 nov 2014

Iyo74 schreef:

Origineel geplaatst door Fumetti
Domme vraag mss, maar hoe herkennen jullie elkaar? “Hi I’m Stripofiel”?
zal vooral vroeger van belang geweest zijn uiteraard, nu minder

Onze bovenste beste $tripofiel zorgt voor badges. En anders ga je gewoon naar debar, zoekt daar de drukst bezette tafel et voilà…

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door Iyo74
En anders ga je gewoon naar de bar, zoekt daar de drukst bezette tafel met de meest bezopen mensen en de kleinste plastiek zakjes et voilà…

Chris Van de Meerssche schreef:

Onze bovenste beste $tripofiel zorgt voor badges. En anders ga je gewoon naar debar, zoekt daar de drukst bezette tafel et voilà…

ik heb wel een grote zak hé!

woelfie schreef:

Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche

De 2 belangrijkste werkwoorden in het Nederlands (en veel andere talen) zijn “hebben” en “zijn”. Altijd zorgen dat ge u niet vergist :stuck_out_tongue:

$tripofiel schreef:

Origineel geplaatst door Fumetti
Domme vraag mss, maar hoe herkennen jullie elkaar? “Hi I’m Stripofiel”?
zal vooral vroeger van belang geweest zijn uiteraard, nu minder

Iedereen die wil genieten van korting via deze site zal een badge aangeboden krijgen aan de ingang zodanig dat we elkaar kunnen herkennen.
Maar voor degene die niet kunnen lezen zal er een spandoek hangen aan de bar om de ‘ontmoetingsplaats’ aan te duiden.

Origineel geplaatst door woelfie
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche

De 2 belangrijkste werkwoorden in het Nederlands (en veel andere talen) zijn “hebben” en “zijn”. Altijd zorgen dat ge u niet vergist :stuck_out_tongue:

Ik zijn die nog nooit verward, meneer.

:smiley:

beus schreef:

't wordt spannend of ik kan komen of niet

het ziekenseizoen is thuis weer aangebroken, maar de zoon is er bijna door, nu nog dochterlief op de rails krijgen en lief lachen naar de mama en dan kan ik toch nog een zondagnamiddag tussen de boekskes/pintjes beleven :slight_smile:

$tripofiel schreef:

Ik zal je op de lijst zetten en je ziet wel of het lukt of niet? :slight_smile:

Surya schreef:

Ik zal kort voor de middag toekomen normaalgezien, zo zie ik de mensen die enkel in de voormiddag komen ook nog

belgastef schreef:

Origineel geplaatst door beus
't wordt spannend of ik kan komen of niet

het ziekenseizoen is thuis weer aangebroken, maar de zoon is er bijna door, nu nog dochterlief op de rails krijgen en lief lachen naar de mama en dan kan ik toch nog een zondagnamiddag tussen de boekskes/pintjes beleven :slight_smile:

Hier van hetzelfde… Ik zou er graag bij zijn maar weet nog niet of dat zal lukken. Nu nog even de neusjes gaan spoelen van mijn meisjes en dan zelf onder de wol kruipen om er morgen te kunnen zijn.
Hopelijk geraak ik er… Mocht je nog een plaatsje voor mij voorzien: gaarne :))

$tripofiel schreef:

Lijst afgesloten, @ belgastef: je staat op de lijst, maar niet mee inzitten als het niet lukt de gezondheid gaat voor… :slight_smile:

beus schreef:

sorry mensen maar ik heb hier vannacht een paar uur met dochterlief op de schoot doorgebracht

spijtig want ik had jullie graag (weer) eens ontmoet en de laatste betty & dodge gescoord bij du calu
tzal voor volgende keer zijn

T.I.A schreef:

Zal voor volgend jaar zijn :wink:

Surya schreef:

Wel 't was alweer gezellig

Iyo74 schreef:

Origineel geplaatst door Surya

Inderdaad!

witam schreef:

Inderdaad!

x3

Fumetti schreef:

Twijfel er niet aan dat de afwezigen (waaronder uw dienaar) ongelijk hadden!

fluiten schreef:

Alleen werd er deze maal extreem veel water, cola en koffie genuttigd. :smiley:

Veter schreef:

Origineel geplaatst door fluiten
Alleen werd er deze maal extreem veel water, cola en koffie genuttigd. :smiley:

Sorry, volgende keer beter :smiley:

Ben wat laat toegekomen, maar heb het alkool-quotum wat omhooggetrokken :smiley: