Surya schreef:
In 't Frans dateerd Genetiks 3 al van enkele jaren terug. Komt deel 4 ooit nog?
Surya schreef:
In 't Frans dateerd Genetiks 3 al van enkele jaren terug. Komt deel 4 ooit nog?
fazerco schreef:
Daar hoop ik ook nog eens op.
totem74 schreef:
Volgens Bedetheque zou de reeks compleet zijn na 3 delen… Er is in het Frans zelfs een integrale hoiervan verschenen.
Surya schreef:
Ik kan je verzekeren dat het verhaal niet gedaan is, en dat er op het einde van deel 3 staat ‘Vervolg en slot in deel 4’
totem74 schreef:
Ik heb ooit deel 1 gelezen en was ook aan het wachten op deel 4 om de reeks in 1 keer uit te lezen. Maar volgende link doet mij vermoeden dat we niet moeten wachten op een 4de deel…
MartinMnd schreef:
In het frans heeft ieder deel meer pagina’s. Daedalus heeft de delen opgesplitst zodat ieder deel ongeveer evenveel pagina’s telt. Maar dat het nu al twee jaar duurt voor ze het laatste deel uitgeven is op z’n zachts gezegd erg sneu!
Surya schreef:
OK, misschien kunnen ze bij Daedalus duidelijkheid brengen, maar ik vind niet meteen een e-mail adres
Surya schreef:
Tiens, ik heb naar die pagina zitten zoeken. Tnx!
totem74 schreef:
Voor het 4de deel moet er dus een nieuwe cover komen. zou dat niet de reden zijn van het uitblijven van een vervolg?
Surya schreef:
Volgens Deadalus kunnen we de afluiter in de eerste helft van 2015 verwachten. Whie!
MartinMnd schreef:
Origineel geplaatst door Surya
Volgens Deadalus kunnen we de afluiter in de eerste helft van 2015 verwachten. Whie!
Mooi bedankt voor het navragen!
fazerco schreef:
Thx, Surya. Weet ik ook weer wat.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.