aue schreef:
Zijn er hier mensen die naast dit forum ook nog op andere forums zitten. Zo ja welke dan wel.
Ik persoonlijk alleen op dit forum.
aue schreef:
Zijn er hier mensen die naast dit forum ook nog op andere forums zitten. Zo ja welke dan wel.
Ik persoonlijk alleen op dit forum.
Iyo74 schreef:
Mijn forum-activiteiten beperken zich ook zo goed als uitlsuitend tot dit forum.
Een enkele keer maak ik wel gebruik van die van bv. OpenOffice.org of Inkscape. Maar dat is eerder beperkt en voornamelijk om een opduikend probleem over die software op te lossen…
Surya schreef:
Wat strips betreft kan je me enkel hier vinden.
Ivm mijn muziek ben ik ook actief op www.drumnbass.be
Voor de games op www.boardgamegeek.com (een beetje als stripinfo.be, maar dan voor bordspelletjes, en wel nog net iets veel uitgebreider)
Veter schreef:
Ik ben lang moderator geweest op een (Engelstalig) muziekforum. Toen ik steeds meer betrokken raakte bij Stripinfo hier, heb ik daar mijn ontslag gegeven. En tot mijn grote verbazing is het nu zelfs al enkele maanden geleden dat ik me daar nog laten zien heb…
En voor de rest zit ik af en toe op het Collectorz.com (Collection database software for movies, books, music, comics and games - CLZ.com), om daar wat linkjes achter te laten naar Stripinfo. :]
Herbert schreef:
Alleen hier.
'k Heb nog nergens elders zo’n boeiend forum gevonden.
(applaus voor onszelf) :]
Surya schreef:
Origineel geplaatst door Veter
En voor de rest zit ik af en toe op het Collectorz.com (Collection database software for movies, books, music, comics and games - CLZ.com), om daar wat linkjes achter te laten naar Stripinfo. :]
kaeten schreef:
ik zou eens op het gastenboek van www.fcbeitem.be zitten (speel daar). Anders geen forum
Martin Van K schreef:
voor boeken zit ik wel eens op (http://www.boekmeter.nl)
Naast strips is film zeker mijn grootste interesse, en daarvoor kan ik mijn bedenkingen kwijt bij (http://www.moviemeter.nl)
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.