AntoonB schreef:
Zijn er mensen die hier naar toe gaan? Ik ga wel weer (de derde of vierde keer al) en er komen wel een paar leuke tekenaars weer.
check deze link om te zien we er komen
http://www.facts.be/fn_index.html
AntoonB schreef:
Zijn er mensen die hier naar toe gaan? Ik ga wel weer (de derde of vierde keer al) en er komen wel een paar leuke tekenaars weer.
check deze link om te zien we er komen
http://www.facts.be/fn_index.html
the pope schreef:
beurzen, daar blijf ik ver van weg
en als het met fantasy te maken heeft al helemaal ![]()
allp schreef:
Ik ben ook geen beursganger..tenzij om strips (2de hands) te kopen (alhoewel nog altijd veel liever rustig in de SSZ rondkijk) en zeker niet om een tekening/handtekening te bemachtigen, daar heb ik véél te weinig geduld voor..
Facts heb ik nog nooit bezocht, de moeite om koopjes te doen, of vooral gericht op nieuwigheden?
AntoonB schreef:
Het heeft beide wel. Veel merchandise maar ook veel comics and als je geluk hebt kan je goedkoop hele series te pakken krijgen of je collectie compleet maken.
Ik heb nu verschillende gesigneerde dingen maar ook een paar leuke series gekocht daar die ik nog wou hebben.
T.I.A schreef:
Ik ga nu alleen nog naar Nederlandse beurzen… mijn smaak, collectie wordt hier in Belgie te weinig aan bod gebracht…
Enkel Gent doe ik nog eens (alleen om eens medeleden te ontmoeten maar tot nu toe nog geen tegengekomen) en het stripfestival aan de kust, doordat we toch regelmatig ginder vertoeven en we dus zowel eens kunnen passeren ![]()
Aaron schreef:
FACTS is een conventie en geen beurs. Op beurzen kun je koopjes doen, bij FACTS niet. Het succes van FACTS is dat het wel vol zit met verrassingen en het bulkt van unieke items. Filmfreaks, mangadweepers, fantasyguru’s krijgen op deze plaats het orgasme van het jaar. Als je dacht alles te kennen wat op de markt ligt van merchandise, dan krijg je daar de douche van je leven.
Als je daar binnen gaat krijg je twee verschrikkelijke frustraties :
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.