De Italiaanse pulpcultreeks Dylan Dog heeft blijkbaar geen potten gebroken op de Nederlandstalige stripmarkt. De uitgeverij dumpt 12 delen tesamen voor 50. Dat is minder dat de helft van de originele verkoopprijs van 9,95 naar 4,16 8o
1152 pagina’s in je reinste harcover maar liefst voor 50
Origineel geplaatst door Pepzaza
Dylan Dog is dus puur entertainment zonder pretenties. De echte horrorfan zal hier plezier aan beleven, al is het maar door het herkenbare van de situaties. Ik zal de boekjes niet snel herlezen, maar ik wil gerust beginnen aan de volgende delen. En dat is meer dan ik van veel andere series kan zeggen.
Origineel geplaatst door CvdM
Dit derde deel van Dylan Dog is zeker een aanrader voor de fans van niet al te serieuze horror zonder enige boodschap of getormenteerde helden. De strip geeft je wat je verwacht: drie kwartier vermakelijk entertainment.
Of hoe je op een beleefde manier kan zeggen: “aan je laten voorbijgaan”.
**Edit: **
Origineel geplaatst door Royale de luxe
Misschien moet je eens moeite doen om onze uitstekende recensies te lezen…
Even was ik bang dat ikzelf een positieve recensie had geschreven. Pppfffff
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.