In de reeks Alle verhalen van Carl Barks van Donald duck (ja, ik vorder gestaag in mijn collectie-invoer) is de afbeelding van deel 2 verkeerd denk ik: de uitgave die ik heb geeft een Donald die uit bad springt. Waarschijnlijk is de cover van de uitgave Loeb die van De geïllustreerde pers.
Maar ik kan de cover niet wijzigen. Kan iemand (Veter, waar ben je?) die cover verplaatsen zodat ik de juiste kan uploaden aub?
Ook de covers van delen 3, 4 en 6 stonden niet goed.
Deze heb ik verplaatst naar de juiste uitgever en heb meteen alle ontbrekende Loeb-covers toegevoegd. Zo ziet het er weer goed uit.
N.a.l. van de hierboven geplaatste berichten:
Staat het op de planning (vroeg of laat) om mensen toe te laten een cover te wijzigen? Ik denk dat er heel wat covers voor verbetering vatbaar zijn, dus misschien is dit wel geen slechte optie?
Origineel geplaatst door Iyo74
Staat het op de planning (vroeg of laat) om mensen toe te laten een cover te wijzigen? Ik denk dat er heel wat covers voor verbetering vatbaar zijn, dus misschien is dit wel geen slechte optie?
Ja, dat staat op de planning, maar ik moet een en ander op een andere manier gaan beheren…
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.