De magische matinee

Herbert schreef:

Bij (Suske en Wiske (Non-Fictie) 23 De magische matinee - stripINFO.be) hoort nog de vermelding dat deze catalogus verschenen is in een gelimiteerde opgave van 400 exemplaren.

Dank voor het toevoegen. :slight_smile:

the pope schreef:

randbemerking in de reeks suske en wiske non-fictie: de ā€œuitgeverā€ ā€˜Suskeenwiske.ophetwww.net’, komt nogal buiten het voor uitgevers voorziene kader, wat niet echt een zicht is.
misschien er toch maar ergens een spatie tussengooien of (beter nog) gewoon hernoemen naar ā€œSuske en Wiske op het WWWā€

Iyo74 schreef:

Origineel geplaatst door Herbert
Bij (Suske en Wiske (Non-Fictie) 23 De magische matinee - stripINFO.be) hoort nog de vermelding dat deze catalogus verschenen is in een gelimiteerde opgave van 400 exemplaren.

Dank voor het toevoegen. :slight_smile:

Dank voor het melden! :slight_smile:

Iyo74 schreef:

Origineel geplaatst door the pope
randbemerking in de reeks suske en wiske non-fictie: de ā€œuitgeverā€ ā€˜Suskeenwiske.ophetwww.net’, komt nogal buiten het voor uitgevers voorziene kader, wat niet echt een zicht is.
misschien er toch maar ergens een spatie tussengooien of (beter nog) gewoon hernoemen naar ā€œSuske en Wiske op het WWWā€

?( Bij mij wordt dat correct, op 2 lijnen weergegeven. Weer een IE-probleempje?

Veter schreef:

Die is inderdaad bekend.
Maar ben nu verbaasd dat die bij Iyo gesplitst wordt. Zowel bij Firefox (3.0.13) als bij Opera staat die op 1 lijn en dus buiten het kader. En nog vreemder: IE 8 splitst hem wel! 8o :smiley:

Herbert schreef:

Origineel geplaatst door Veter
En nog vreemder: IE 8 splitst hem wel! 8o :smiley:

Ter info: Safari (4.0.3) splitst 'm ook netjes … :stuck_out_tongue:

cuppenh schreef:

Zowel bij Firefox (3.0.13) als bij Opera staat die op 1 lijn en dus buiten het kader.

En nog vreemder dan: mijn Firefox is versie 3.5.2 en die zet deze uitgever ook op twee regels… ?(

Herbert schreef:

In de reeks ā€œSuske en Wiske non-fictieā€ staan inmiddels drie veilingcatalogi :

(Suske en Wiske (Non-Fictie) 17 Veilingcatalogus - stripINFO.be)
(Suske en Wiske (Non-Fictie) 18 De unieke veiling - stripINFO.be)
en (Suske en Wiske (Non-Fictie) 23 De magische matinee - stripINFO.be)

Zou het niet zinvoller zijn deze onder te brengen in een eigen reeks, bijvoorbeeld, ā€œSuske en Wiske Veilingcatalogiā€ ?

Veter schreef:

Ik denk dat we al die dingen, die al in de ā€˜grijze zone’ zitten van een stripdatabank , best bij elkaar laten staan.

the pope schreef:

Origineel geplaatst door cuppenh
Zowel bij Firefox (3.0.13) als bij Opera staat die op 1 lijn en dus buiten het kader.

En nog vreemder dan: mijn Firefox is versie 3.5.2 en die zet deze uitgever ook op twee regels… ?(

de wondere wereld der internetbrowsers, het schijnt een heikel punt alhier :slight_smile:

onafhankelijk daarvan echter, blijkt op (http://suskeenwiske.ophetwww.net/) wat mij betreft toch vrij duidelijk dat ze zichzelf ā€œSuske en Wiske op het WWWā€ noemen, in verschillende woorden dus, bijgevolg lijkt het mij logisch ze hier ook zo te noemen.

Iyo74 schreef:

Origineel geplaatst door cuppenh

Zoveel vreemder is dat niet hƩ, ik gebruik immers ook FF 3.5.2! :wink: