Herbert schreef:
Bij (Suske en Wiske (Non-Fictie) 23 De magische matinee - stripINFO.be) hoort nog de vermelding dat deze catalogus verschenen is in een gelimiteerde opgave van 400 exemplaren.
Dank voor het toevoegen. ![]()
Herbert schreef:
Bij (Suske en Wiske (Non-Fictie) 23 De magische matinee - stripINFO.be) hoort nog de vermelding dat deze catalogus verschenen is in een gelimiteerde opgave van 400 exemplaren.
the pope schreef:
randbemerking in de reeks suske en wiske non-fictie: de āuitgeverā āSuskeenwiske.ophetwww.netā, komt nogal buiten het voor uitgevers voorziene kader, wat niet echt een zicht is.
misschien er toch maar ergens een spatie tussengooien of (beter nog) gewoon hernoemen naar āSuske en Wiske op het WWWā
Iyo74 schreef:
Origineel geplaatst door Herbert
Dank voor het melden! ![]()
Iyo74 schreef:
Origineel geplaatst door the pope
randbemerking in de reeks suske en wiske non-fictie: de āuitgeverā āSuskeenwiske.ophetwww.netā, komt nogal buiten het voor uitgevers voorziene kader, wat niet echt een zicht is.
misschien er toch maar ergens een spatie tussengooien of (beter nog) gewoon hernoemen naar āSuske en Wiske op het WWWā
?( Bij mij wordt dat correct, op 2 lijnen weergegeven. Weer een IE-probleempje?
Veter schreef:
Die is inderdaad bekend.
Maar ben nu verbaasd dat die bij Iyo gesplitst wordt. Zowel bij Firefox (3.0.13) als bij Opera staat die op 1 lijn en dus buiten het kader. En nog vreemder: IE 8 splitst hem wel! 8o ![]()
Herbert schreef:
Origineel geplaatst door Veter
En nog vreemder: IE 8 splitst hem wel! 8o ![]()
Ter info: Safari (4.0.3) splitst 'm ook netjes ⦠![]()
cuppenh schreef:
Zowel bij Firefox (3.0.13) als bij Opera staat die op 1 lijn en dus buiten het kader.
En nog vreemder dan: mijn Firefox is versie 3.5.2 en die zet deze uitgever ook op twee regels⦠?(
Herbert schreef:
In de reeks āSuske en Wiske non-fictieā staan inmiddels drie veilingcatalogi :
(Suske en Wiske (Non-Fictie) 17 Veilingcatalogus - stripINFO.be)
(Suske en Wiske (Non-Fictie) 18 De unieke veiling - stripINFO.be)
en (Suske en Wiske (Non-Fictie) 23 De magische matinee - stripINFO.be)
Zou het niet zinvoller zijn deze onder te brengen in een eigen reeks, bijvoorbeeld, āSuske en Wiske Veilingcatalogiā ?
Veter schreef:
Ik denk dat we al die dingen, die al in de āgrijze zoneā zitten van een stripdatabank , best bij elkaar laten staan.
the pope schreef:
Origineel geplaatst door cuppenh
Zowel bij Firefox (3.0.13) als bij Opera staat die op 1 lijn en dus buiten het kader.
En nog vreemder dan: mijn Firefox is versie 3.5.2 en die zet deze uitgever ook op twee regels⦠?(
de wondere wereld der internetbrowsers, het schijnt een heikel punt alhier ![]()
onafhankelijk daarvan echter, blijkt op (http://suskeenwiske.ophetwww.net/) wat mij betreft toch vrij duidelijk dat ze zichzelf āSuske en Wiske op het WWWā noemen, in verschillende woorden dus, bijgevolg lijkt het mij logisch ze hier ook zo te noemen.
Iyo74 schreef:
Origineel geplaatst door cuppenh
Zoveel vreemder is dat niet hƩ, ik gebruik immers ook FF 3.5.2! ![]()
Stripverzamelen is meer dan een hobby ā het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.