prick schreef:
“aangekondigd” kan weg bij bovengenoemd album: boek is reeds verschenen ![]()
prick schreef:
“aangekondigd” kan weg bij bovengenoemd album: boek is reeds verschenen ![]()
prick schreef:
(http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=49617) Bij de Luxe hardcover kan worden genoteerd: roodlinnen uitgave in een oplage van 500 ex., genummerd en gesigneerd, met zeefdruk
T.I.A schreef:
Jammer van de covers ze moesten ze apart gezet hebben ![]()
Veter schreef:
Origineel geplaatst door prick
(http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=49617) Bij de Luxe hardcover kan worden genoteerd: roodlinnen uitgave in een oplage van 500 ex., genummerd en gesigneerd, met zeefdruk
Bedankt voor de info
Veter schreef:
Origineel geplaatst door T.I.A
Die zitten er al bij. Zie UU1 → UU12
cuppenh schreef:
Origineel geplaatst door Veter
Origineel geplaatst door T.I.A
Die zitten er al bij. Zie UU1 → UU12
Volgens mij heeft de UU-reeks een nummering van 1 -12 op de cover, de regulaire heruitgaven hun normale reeksnummer (?) dus zo gelijk zijn ze ook weer niet… ![]()
Veter schreef:
Ah, maar deze afbeelding verwijst naar het pakketje van de 12 krantenuitgaves. Die zijn nu blijkbaar samen verpakt nog eens op de markt gegooid. ![]()
De herdrukken met de normale reeksnummering en met nieuwe covers mogen uiteraard steeds toegevoegd worden.
cuppenh schreef:
Origineel geplaatst door Veter
Ah, maar deze afbeelding verwijst naar het pakketje van de 12 krantenuitgaves. Die zijn nu blijkbaar samen verpakt nog eens op de markt gegooid. ![]()
Hadden ze weer veel te veel gedrukt? Zo krijg ik nooit goede zeldzame exemplaren in mijn verzameling. ![]()
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.