De oorspronkelijke taal is een functie die nog niet zo lang toegevoegd is. Reeksen die er al inzaten moeten aangepast worden, en dat zijn er nog héél veel, denk ik.
Als er toevallig iets aan de reeks moet gewijzigd worden probeer ik er op te letten om ook de oorspronkelijke taal aan te passen. Maar het is voor niemand echt prioriteit denk ik.
mocht het ooit min of meer gedaan geraken, zou het wel erg mooi zijn als je in de ranglijstjes op oorspronkelijke taal kon zoeken.. (zou op zich meer steek houden dan gewoon op beschikbare talen)
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Ja, ik heb er nu meer op gelet, en ik heb er al veel gezien zonder de taal.
Hoe kan je dat aanpassen? JE moet er waarschijnlijk moderator voor zijn…
Een mogelijkheid is een strip uit de reeks kiezen en dan bij “Gegevens aanpassen” bovenaan, in het vakje “Opmerking voor de Administrator” een duidelijk bericht achterlaten over de oorspronkelijke taal vd reeks.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.