Mooi!
In ieder geval al een mijner favorieten in de finale! :]
Mijn voorspelling voor de volgende finalist: Franquin…
Maar aangezien of hij of Miller Loisel’s tegenstander wordt, ga ik in de komende wedstrijd op de bank zitten, zodat ik dan zonder gewetensbezwaren voor Loisel kan inschieten…
Een flater van de FC Ranquin defensie, de doelman trapt hem zelf binnen, en deze own goal betekent een puntje voor Miller, wat een verrassing, dames en heren!
Origineel geplaatst door belgianbingo
Een flater van de FC Ranquin defensie, de doelman trapt hem zelf binnen, en deze own goal betekent een puntje voor Miller, wat een verrassing, dames en heren!
Origineel geplaatst door T.I.A
Ik denk het niet, Blijkbaar is Franquin hier de top.
Meer zelfs, hij zal de eindwinnaar worden vermoed ik 8o
Jep, dat bange vermoeden heb ik n tijdje terug in n andere voorronde ook al uitgesproken…
Ik heb niets tegen Franquin hoor, mochten sommigen dat nu misschien vermoeden (sterker nog, ik ben een bewonderaar!), maar ik ben van mening dat er simpelweg betere tekenaars zijn.
Dat de man dood is, en dus een legende, en voor veel niet-stripkenners ook nog eens een politiek correcte manier is om goed te praten dat je ook strips (= nog steeds vaak voor kinderboeken uitgescholden) in de kast hebt staan, mag op dit forum geen reden zijn dat hij ook automatisch de gedoodverfde winnaar moet worden…
En hiermee wil ik dus niet zeggen dat dat hier per sé gebeurt, ik wil er slechts een (fel) kaarsje over opsteken!
Origineel geplaatst door the pope
tja ik zeg het, volgens mij had guarnido hem kunnen kloppen, hadden jullie maar niet zoveel medelijden met Loisel moeten hebben in de halve finale.
Hahahahaha! Goeie!
Ik denk dat we een aantal doelpunten nu al kunnen invullen…
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.