Covers

Aldebaran schreef:

Ligt het aan mij ???
Regelmatig zie ik het groene logo dat de cover aanwezig is, maar er is niks te zien.
Kan het zijn dat er hier en daar nog links ontbreken of foutief zijn???

Surya schreef:

Kan je me een linkje geven? Zelf ben ik het nog niet tegengekomen

woelfie schreef:

Ik heb het ook al vaak gezien, en ik denk dat dat gebeurt met de strips zonder “nieuwe” (grote) cover, dus die met nog het oude kleine covertje beschikbaar.

Voorbeeld (Tom Carbon - Uitgaves van deel 1 In goed gezelschap - stripINFO.be)

Er is dan een groen vlagje te zien, omdat alle covers aanwezig zijn, maar om één of andere reden worden die oude covers niet meer getoond.

witam schreef:

Vreemd, want ik zie op die link wel 3 covers..

Ik gebruik firefox.

Surya schreef:

Ik zie er daar ook 3?

Veter schreef:

Hangt waarschijnlijk van de browser af. Het was me ook al opgevallen dat ik sinds de update de kleine covers niet meer kan zien in Opera. Hij toont het icoontje van een niet-gevonden afbeelding.
Met Firefox geen probleem.

Surya schreef:

Heel erg vreemd!

Royale de luxe schreef:

In Chrome werkt dat ook niet… Zie het: picture n/a icon.

Surya schreef:

Opera, Chrome, één pot nat :slight_smile:

Surya schreef:

Zo, de oorzaak is vastgesteld, nu nog uitzoeken hoe ik dat probleem kan vermijden

Aldebaran schreef:

Klopt ik gebruik ook chrome

Surya schreef:

Dit probleem zou nu opgelost moeten zijn

Veter schreef:

Ok voor de oude kleine covertjes.

Bij ‘te verschijnen’ albums zie ik (in Opera) nog steeds een ‘niet gevonden’ icoontje.

bv: De complete Beverpatroelje - Uitgaves van deel 1 Zes bevers op avontuur - stripINFO.be

In overzichten zoals pas toegevoegde albums toont hij de ‘Te verschijnen’ afbeelding wel correct.

Chris Van de Meerssche schreef:

Als ik een cover wil vergroten, ga ik gewoon naar de top van de pagina, maar de cover wordt niet groter getoond.

Veter schreef:

Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Als ik een cover wil vergroten, ga ik gewoon naar de top van de pagina, maar de cover wordt niet groter getoond.

http://www.stripinfo.be/forum.php?thread=11464

Chris Van de Meerssche schreef:

Origineel geplaatst door Veter
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche

http://www.stripinfo.be/forum.php?thread=11464

tnx, had bijlange na niet alles gelezen…

Surya schreef:

Origineel geplaatst door Veter
Ok voor de oude kleine covertjes.

Bij ‘te verschijnen’ albums zie ik (in Opera) nog steeds een ‘niet gevonden’ icoontje.

bv: De complete Beverpatroelje - Uitgaves van deel 1 Zes bevers op avontuur - stripINFO.be

In overzichten zoals pas toegevoegde albums toont hij de ‘Te verschijnen’ afbeelding wel correct.

Tnx, dat zou nu ook opgelost moeten zijn. Ik kan het wel niet checken want de site blijft weer even hangen :frowning: