Origineel geplaatst door fluiten
De enige oplossing hiervoor is een “stripstop”. Sinds twee maand koop ik alleen nog maar de strips die ik ECHT wil. Dus alleen in de SSZ. Geen rommelmarkten, Yez, Ebay of tweedehandsbakken meer. En ik kan je garanderen dat de stapel thuis slinkt als sneeuw voor de zon.
Dat is ook zo’n beetje mijn houding, maar dan permanent. Ik heb niet de ambitie om elke strip die er is te lezen en te bezitten; ik wil alleen de goede titels (bepalen welke dat zijn, daarbij helpt deze site enorm; dank daarvoor) en die mogen dan ook best wat kosten. Zo gauw ik me door een bak met goedkoop tweedehands spul van dat voornemen af laat brengen, kom ik thuis met albums waar ik later toch weer vanaf wil. Bovendien: als ik me in een halfuurtje zuchtend en steunend door een of ander onzinverhaal moet werken omdat ik het nou eenmaal in een opwelling voor een euro gekocht heb, is dat niet alleen zonde van mijn geld, maar ook van mijn tijd. Doe mij dus maar liever eens per week een Blacksad of Monster voor de volle mep…
Iemand die zo’n schuilnaam kiest is vast op de hoogte met Robert Jordan. Hoe denk jij over het verloop van diens x-logie? Het laatste deel was het eerste waarover ik mijn twijfels had.
Idd ik ben een Rad des Tijds fan, eigenlijk een fantasy fan in het algemeen. Nu Robert Jordan is overleden, vrees ik voor het verdere verloop van de reeks. Gelukkig is deel 12 het laatste vd reeks en was hij al vrij ver gevorderd voor hij stierf. Ik las in een blog dat zijn vrouw en redacteur het boek alsnog zullen uitbrengen maar wanneer …
De reeks begint heel goed en gaandeweg ging het wat achteruit maar de laatste delen waren toch weer bijzonder sterk.
Helaba :] Ik heb vandaag al zeker 10 ker gekeken of het terug ging. Gebruik de collectiebeheerder nog maar enkele weken maar kan er nu al niet meer zonder :rolleyes:
Origineel geplaatst door Rand Altor
Helaba :] Ik heb vandaag al zeker 10 ker gekeken of het terug ging. Gebruik de collectiebeheerder nog maar enkele weken maar kan er nu al niet meer zonder :rolleyes:
Een gevoel dat ik ken. Een achterstand van meer dan 30 strips.
Maar we gunnen Surya met veel plezier de tijd om dit op te lossen. Ik heb sinds kort terug wat ruimte in mijn boekenrek om deze achterstand in te plaatsen.
Ik denk dat ik eindelijk gevonden heb wat het probleem is, maar ik kan niets aanpassen omdat de hosting er in geslaagd is ervoor te zorgen dat ik niet meer in mijn phpMyAdmin geraak. Handig!
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.