Fumetti schreef:
Heel merkwaardig: als ik op Auteurs klik verschijnt er in de letterreeks geen “E”
Terwijl bvb Ers (die ik opzocht) wel degelijk in de database is opgenomen (iteraard, andere auteurs met “E” ook wel)
Fumetti schreef:
Heel merkwaardig: als ik op Auteurs klik verschijnt er in de letterreeks geen “E”
Terwijl bvb Ers (die ik opzocht) wel degelijk in de database is opgenomen (iteraard, andere auteurs met “E” ook wel)
Surya schreef:
Tiens, da’s inderdaad wel vreemd. Ik kijk er dit weekend eens naar
woelfie schreef:
Auteurs - alfabetisch overzicht van strip-auteurs - stripINFO.be
…werkt trouwens wel
Zeer bizar
Surya schreef:
Dat het werkt snap ik. Waarom de link niet getoond wordt, dat snap ik niet.
Surya schreef:
Ik heb de oorzaak gevonden: er is een auteur die É heet, en blijkbaar zorgt dat voor problemen.
Surya schreef:
Zo, da’s opgelost
Nog bedankt voor het melden
woelfie schreef:
Hehe, ik heb die nog ingevoerd.
Bij Stroke of Strike denk ik.
Maar als die man zich zo noemt, wat kan je er aan doen, hé.
Fumetti schreef:
We kunnen vragen dat ze hun (schuil)naam eerst ter goedkeuring voorleggen aan jullie??? ![]()
Fumetti schreef:
ja, nu staat de E er ook tussen, en als 1e op de lijst é
Surya schreef:
Origineel geplaatst door Fumetti
We kunnen vragen dat ze hun (schuil)naam eerst ter goedkeuring voorleggen aan jullie??? ![]()
Goed plan, maar 't zou niet langer een probleem mogen zijn ![]()
woelfie schreef:
Ik weet nog wel dat het een probleem was van invoer, omdat je minstens 3 letters moet ingeven om de naam (of de functie, maar dat is niet relevant hier) te herkennen.
Dus even een omwegje gebruiken…
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.