fluiten schreef:
Vroeger kon je op eenvoudige wijze een alternatieve titel inbrengen. Nu kan ik dit niet zo direct meer terugvinden. Waar staat deze mogelijkheid nu? (vb. Near Death is in het Frans Mort Imminente)
fluiten schreef:
Vroeger kon je op eenvoudige wijze een alternatieve titel inbrengen. Nu kan ik dit niet zo direct meer terugvinden. Waar staat deze mogelijkheid nu? (vb. Near Death is in het Frans Mort Imminente)
witam schreef:
Origineel geplaatst door fluiten
Ahah.. nu weet ik ook weer dat dat kan..
En heb een beetje rondgeneusd en heb dit gevonden.
Als je op de reeks staat, kan je bij geg. toevoegen een onderdeel vinden dat ‘alternatieve titel toevoegen aan deze reeks’
Hopelijk is dit wat je zoekt?
fluiten schreef:
Jaja, dat is het, bedankt.
Daar had ik nu net niet gezocht. ![]()
witam schreef:
Voor mij is het nog steeds een grote ontdekkingstocht hoe alles in te geven. Hopelijk binnen een maand of drie, kan ik al iets goed en volledig ingeven.. wat denk je? LOL
Chris Van de Meerssche schreef:
Origineel geplaatst door witam
Voor mij is het nog steeds een grote ontdekkingstocht hoe alles in te geven. Hopelijk binnen een maand of drie, kan ik al iets goed en volledig ingeven.. wat denk je? LOL
bezint eer ge begint, binnen de kortste keren staat the boss dan aan uw mouw te trekken om moderator te worden. ![]()
witam schreef:
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
bezint eer ge begint, binnen de kortste keren staat the boss dan aan uw mouw te trekken om moderator te worden. ![]()
Mhhh.. Wacht, ik voer alvast nog een paar fouten in… hehe ![]()
woelfie schreef:
Yep, dat lukt mij nu al een paar jaar 8)
witam schreef:
Origineel geplaatst door woelfie
Yep, dat lukt mij nu al een paar jaar 8)
Uit nieuwsgierigheid:
Is er dan nog sprake van enige vooruitgang of spreken we hier toch in grote mate over een stabilisatie? … hehe ![]()
Nog wat letten op de taal die je invoert, aantal pagina’s, …
En bij reekstitels: het lidwoord komt na de titel, voorafgegaan door een komma.
Voorbeeld: Eternals, The i.p.v. The Eternals of Partners, De etc
Anders zouden er heel wat reeksen bij de T staan…
witam schreef:
Nog wat letten op de taal die je invoert, aantal pagina’s, …
En bij reekstitels: het lidwoord komt na de titel, voorafgegaan door een komma.
Voorbeeld: Eternals, The i.p.v. The Eternals of Partners, De etc
Anders zouden er heel wat reeksen bij de T staan…
Ok, daar heb ik inderdaad wel wat fouten begaan. Hoe zet ik die best recht? (vb (The Survivalist - Eén deel in deze reeks - stripINFO.be)) Kan ik die aanpassen of zeg ik ergens waar ik allemaal in de fout ben gegaan?
Dat kan jij zelf niet rechtzetten, alleen mods kunnen dat.
Maar geen nood, die had ik gezien hoor. ![]()
witam schreef:
Hehe gelukkig… ![]()
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.