1 Miljoen? 1 Miljoen stripINFO-bezoekers...

Striphens schreef:

Hadden we in oktober jongstleden echt last van de vele bezoekers die (te) veel database verzoeken deden, de technische aanpak heeft dat keurig opgelost! Dat maakte de site wel wat (Forum - "Verhuis database" - UGC - stripINFO.be). Maar klaarblijkelijk viel dat toch mee.

Inmiddels heeft de website bijna één miljoen bezoekers in een maand (net iets meer dan een miljoen ‘visits’)! Da’s niet normaal…
Vertel eens… Waarom gebruik jij stripINFO.be? Waarom denk je dat nog-niet-leden komen kijken bij stripINFO.be? Heb je een plan waarmee we jouw stripINFO-gebruik gemakkelijker kunnen maken? Is ie te langzaam? Laat je horen!
Statistieken juli 2025

Surya schreef:

Nice!

Iyo74 schreef:

Indrukwekkende cijfers, met 26 juli als serieuze uitschieter…
Dit is dan ook een indrukwekkende database die z’n gelijke niet kent. :slight_smile:

Etiennemon schreef:

Ik gebruik de site voornamelijk als inventaristool. Minstens 1X per maand werk ik mijn verzameling bij.
Die is ondertussen zo groot dat ik soms niet goed meer weet of ik iets heb of niet heb.
Even mijn collectie op de site nakijken en ik weet het weer. De site is dus zo een beetje onmisbaar voor mij geworden.

De Narre schreef:

Gebruik de site als inventaris

serge vanpee schreef:

Ik gebruik de site ook als inventaris ,en is voor mij quasi onmisbaar geworden.
Erg handig om lijstjes te maken ,strips in bezit of in de wenslijst .
Mooi gerangschikt per uitgave ,zeer overzichtelijk.
Men dank gaat uit naar alle medewerkers en mensen die de site up-todate houden .
Doe zo verder …top werk

Surya schreef:

Thank you for the kind words!

Veter schreef:

Origineel geplaatst door serge vanpee
Ik gebruik de site ook als inventaris ,en is voor mij quasi onmisbaar geworden.
Erg handig om lijstjes te maken ,strips in bezit of in de wenslijst .
Mooi gerangschikt per uitgave ,zeer overzichtelijk.
Men dank gaat uit naar alle medewerkers en mensen die de site up-todate houden .
Doe zo verder …top werk

Heel erg dank voor deze woorden!

lordbizarre schreef:

er kan niet genoeg benadrukt worden hoe waardevol dit project is !!!

Striphens schreef:

Pssst… we mogen met z’n allen best trots zijn. Geregeld tikken we de laatste tijd dagen aan met meer dan 100.000 bezoekers! Dat is niet iets van één persoon, maar het resultaat van een héle groep fans die samen bouwen aan die fantastisch uitgebreide -maar gelukkig/helaas nooit volledig te krijgen- database van NL-FR strips.

De eenvoud waarmee je je verzameling kunt beheren, de snelheid van het systeem, de leuke extra’s eromheen… maar vooral: onze community van duizenden verzamelaars die bijvoorbeeld kaften inscannen, barcodes overtypen en netjes melden wie de covertekening heeft gemaakt. Díe gezamenlijke inzet maakt stripINFO.be tot de Wikipedia van het stripboek.

Dank jullie wel allemaal en vooral: veel plezier met stripINFO.be!
En natuurlijk ook een dikke merci aan de MODs, die wijzigingen bliksemsnel (of juist bewust níét) doorvoeren om de basiscollectie zuiver te houden.

Ik doe mijn deel hiervan met veel plezier, samen met jullie, en met een fikse eigen verzameling (uiteraard terug te vinden op stripINFO.be).

Veter schreef:

Origineel geplaatst door Striphens

Ik doe mijn deel hiervan met veel plezier

Het moet inderdaad met plezier zijn, want onze webmaster is (op de achtergrond, en in alle stilte) voortdurend bezig met bijschaven en finetunen van de vele facetten van deze site!
Waarvoor heel veel dank!