simonstrip schreef:
In het oude forum kon je onderaan een van de bladzijden zien hoeveel personen er online waren en welke leden dat waren. Komt dat nog terug?
simonstrip schreef:
In het oude forum kon je onderaan een van de bladzijden zien hoeveel personen er online waren en welke leden dat waren. Komt dat nog terug?
Surya schreef:
Yep, ooit. Het heeft niet echt zo’n hoge prioriteit, net als de verjaardagen. Ik weet ook niet goed waar ik het ga zetten, want ik vind dat het eigenlijk niet thuis hoort op het forum. Zeker de verjaardagen niet.
Chris Van de Meerssche schreef:
Origineel geplaatst door Surya
Yep, ooit. Het heeft niet echt zo’n hoge prioriteit, net als de verjaardagen. Ik weet ook niet goed waar ik het ga zetten, want ik vind dat het eigenlijk niet thuis hoort op het forum. Zeker de verjaardagen niet.
Nochthans 2 features die door veel mensen geapprecieerd worden…
Surya schreef:
Tuurlijk, maar er zijn enkele ander functionaliteiten die echt wel belangrijker zijn voor 't moment.
Fumetti schreef:
Op bepaalde leeftijd word je idd liever er niet meer aan herrinerd… ![]()
Surya schreef:
Oh, daar zit ik al in ![]()
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.