Hey, Stripofiel vindt het nogal dubbel strijdig om je geluk te wensen met je verjaardag
Nu die situatie met je vrouw
Ik hoop voor jullie dat alles in orde komt en desondanks wil ik je laten weten dat we je verjaardag niet vergeten zijn
Heeel hartelijk bedankt voor deze oprechtelijke gelukwensen, we hebben deze op gepaste wijze gevierd!!! (een beetje centjes voor op de Genste $tripbeurs) :]
Even een update:
We hebben voor het spaghetti-festijn een massa inschrijvingen dat we moeten beginnen schuiven met uren en/of dagen! 8o
Ook de steunkaarten lopen HEEL goed, hopelijk maakt het allemaal wel iets uit…
Ook vanmijnentwege een -iewat late- proficiat gewenst! Had ik het eerder geweten, 'k had er enen op gedronken tijdens mijn citytripje naar de Europese hoofdstad…
Origineel geplaatst door fluiten
Naar Brussel geweest???
Jawel! 't Moet niet altijd het buitenland zijn hé! En we (m’n vrouwtje en ik) hebben er enorm van genoten. Jammer genoeg was het zondag aan het regenen, zodat de rommelmarkt maar een mager beestje was. Wie weet had ik anders misschien wat leesvoer op de kop kunnen tikken…
Origineel geplaatst door Iyo74 Origineel geplaatst door fluiten
Naar Brussel geweest???
Jawel! 't Moet niet altijd het buitenland zijn hé! En we (m’n vrouwtje en ik) hebben er enorm van genoten. Jammer genoeg was het zondag aan het regenen, zodat de rommelmarkt maar een mager beestje was. Wie weet had ik anders misschien wat leesvoer op de kop kunnen tikken…
Eerlijk gezegd, de vlooienmarkt op het Vossenplein is, buiten het hoogseizoen, altijd maar povertjes wat strips betreft.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.