De volgende dagen wordt de database verhuisd naar een andere server.
Dinsdag (3 december) worden wat testen gedaan met het verhuizen, en woensdag (4 december) zou dan de definitieve verhuis moeten volgen.
De site zal gedurende die tijd onbruikbaar zijn.
Maar hopelijk zijn we daarna verlost van de problemen.
't Is nog niet helemaal goed!
Dit is de oude site: wel opvallend dat er dan zoveel zo goed gaat.
Er is een kopie en die gaat binnenkort actief zijn. Ik zag dat daarin al wel een fout was gefixed. We zien vanzelf of het goed komt en anders maken we het goed…
Origineel geplaatst door Striphens
't Is nog niet helemaal goed!
Dit is de oude site: wel opvallend dat er dan zoveel zo goed gaat.
Er is een kopie en die gaat binnenkort actief zijn. Ik zag dat daarin al wel een fout was gefixed. We zien vanzelf of het goed komt en anders maken we het goed…
Als de DNS records aangepast zijn, is het normaal dat sommige mensen nog op de oude zitten en sommige op de nieuwe. De TTL betekent dat sommige DNS records sneller up to date zijn dan andere.
Als sommigen al op de nieuwe site zitten, wordt de oude ontlast en is het logisch dat die vlotter loopt.
Origineel geplaatst door simonstrip
Kunnen we nu weer covers en achterzijden die ontbreken gaan toevoegen of moeten we daar nog mee wachten?
Ik denk dat we weer kunnen toevoegingen doen, ook van covers en backcovers.
De mods houden het in de gaten, maar nu gaat toch weer alles goed (houden zo!).
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.