John88 schreef:
Omdat ik zelf gek wordt van het deprimerende zomerweer dacht ik, even positief zijn!
Dus… wie gaat er deze zomer waar op vakantie?
En wat voor een weer is het daar nu?
En neem je nog leesvoer mee voor onderweg/daar?
John88 schreef:
Omdat ik zelf gek wordt van het deprimerende zomerweer dacht ik, even positief zijn!
Dus… wie gaat er deze zomer waar op vakantie?
En wat voor een weer is het daar nu?
En neem je nog leesvoer mee voor onderweg/daar?
John88 schreef:
Zelf ga ik naar (http://www.trivago.be/benidorm-32042/hotel/bilbaino-86920http://).
Het is daar nu zonnig met een graad tussen de 14 en 24 (was ik er nu maar al).
En ik neem voor in de bus Donald Ducks uit 2008 mee.
Iyo74 schreef:
Ik blijf positief denken en ga bijgevolg op vakantie naar… België! Een weekje Ardennen en een weekje kust zijn het alternatief voor een uitgestelde vakantie naar Corfu (een schril contrast, ik weet het, maar we blijven hopen op een schitterende zomer hier in eigen land!). ![]()
De lectuur die ik meeneem? Nog geen enkel idee van, maar 't zal uitgebreid en divers van aard zijn.
witam schreef:
Deze zomer zal het niks zijn, maar ik maak het goed in de winter.. dan ga ik naar een plaats waar zelfs de pinguïns verloren lopen. .. hehe
Iyo74 schreef:
Origineel geplaatst door witam
Deze zomer zal het niks zijn, maar ik maak het goed in de winter.. dan ga ik naar een plaats waar zelfs de pinguïns verloren lopen. .. hehe
8o De Noordpool? ![]()
witam schreef:
Origineel geplaatst door Iyo74
8o De Noordpool? ![]()
Neen, dat zijn de ijsberen. Het is de andere :))
Iyo74 schreef:
Dat zijn wel leuke vooruitzichten op een ongetwijfeld hallucinante reis!
witam schreef:
Dat zijn wel leuke vooruitzichten op een ongetwijfeld hallucinante reis!
Laten we hopen.. ik kijk er ook al naar uit alhoewel het nog laaaaaaaaaangggggg is ![]()
MartinMnd schreef:
8o De Noordpool? ![]()
Neen, dat zijn de ijsberen. Het is de andere :))
Wow wow wow. Dat moet echt de reis van je leven worden!! Ik ben er voor aan het sparen, maar zal nog wel even duren voordat ik dat bij elkaar heb gespaard.
Ik heb verder niet echt vakantieplannen, moet nog master scriptie schrijven, paar tentamens herkansen, stageverslag schrijven, werken en misschien nog een nieuwe baan. Volgende week op gesprek…
Maar dit weekend t/m maandag naar Engeland bij vrienden op bezoek. Zin in!
lagaffe schreef:
8o De Noordpool? ![]()
ik dacht dan eerder aan het pinguin eiland in sealife blankenberge? ![]()
witam schreef:
Origineel geplaatst door MartinMnd
Wow wow wow. Dat moet echt de reis van je leven worden!! Ik ben er voor aan het sparen, maar zal nog wel even duren voordat ik dat bij elkaar heb gespaard.
Ik heb verder niet echt vakantieplannen, moet nog master scriptie schrijven, paar tentamens herkansen, stageverslag schrijven, werken en misschien nog een nieuwe baan. Volgende week op gesprek…
Maar dit weekend t/m maandag naar Engeland bij vrienden op bezoek. Zin in!
Ik hoop alleszins op een prachtige reis.. een droom die ik hopelijk kan waarmaken ![]()
Engeland? Vond ik ook zeer leuk.. veel te zien en leuke dialecten. Hopelijk is het een leuke week!
Trouwens ik duim voor je nieuwe baan!!
Origineel geplaatst door lagaffe
[
ik dacht dan eerder aan het pinguin eiland in sealife blankenberge? ![]()
Had ook gekund.. maar dan is het wel een heeeeeel duuuuur eilandje. ![]()
lagaffe schreef:
@ witam: bwaaaa sealife is niet zo duur zenne,ge ziet een paar pinguings achter glas en als ge buitenkomt kunt ge ne frisco kopen aan een kraampke,
als dat nu eens geen echte vakantie is ![]()
voor mij zal het deze zomer ook noppes zijn spijtig genoeg alweer,teveel kosten en geen geld,dus als ik er een dagske zee van kan maken als het nieuwpoort stripfestival is zal ik al blij zijn :rolleyes:
ooit!ooit zal ik de reizen kunnen maken waar ik al jaren van droom!(droomt weg)
Chris Van de Meerssche schreef:
@ witam: bwaaaa sealife is niet zo duur zenne,ge ziet een paar pinguings achter glas en als ge buitenkomt kunt ge ne frisco kopen aan een kraampke,
voor mij zal het deze zomer ook noppes zijn spijtig genoeg alweer,teveel kosten en geen geld,dus als ik er een dagske zee van kan maken als het nieuwpoort stripfestival is zal ik al blij zijn :rolleyes:
wa minder strips kopen ?
lagaffe schreef:
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
wa minder strips kopen ?
geloof mij vrij,door omstandigheden zijn mijn stripaankopen dit jaar tot nu toe historisch laag,nihil eigenlijk,peanuts,de moeite zelf niet waard om over te rekenen
(en nog geen enkele beurs kunnen doen dit jaar,een schande!)
Project_Z schreef:
Volgende week :
Surya schreef:
Jealous. Ga je ook niet touristische plekjes opzoeken? Agra is fantastisch, maa rook wel koppen lopen.
witam schreef:
Wohh.. geniet er van zeg! Hopelijk heb je geluk met het volk (of ga je vroeg genoeg)
Project_Z schreef:
Het is een nogal zeer toeristische rondreis door Rajastan, met op 't einde een dag Agra…
't was niet mijn eerste keus, maar de reis die ik geboekt had ging niet door wegens te weinig kandidaten… Enkele dagen voor de annulatie had ik de laatste India Dreams gelezen. En aangezien de periode en het budget overeenstemde (en het feit dat de reis zeker doorging) werd het dus deze reis.
Veter schreef:
Wow! Fantastisch! Geniet ervan!
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.