uitgeverij ingeven

belgianbingo schreef:

Nog een uitgeverij in te voeren: Picador

Alvast bedankt!

T.I.A schreef:

Bij deze gebeurt :slight_smile:

belgianbingo schreef:

H
O
E
R
A
!

belgianbingo schreef:

Nog een nieuwe: Thunder’s Mouth Press.
Alvast bedankt!

Veter schreef:

Uitgeverij is toegevoegd.

belgianbingo schreef:

En uitgeverij wordt ook al gebruikt bij deze :slight_smile:

belgianbingo schreef:

Nog een nieuwe speler: Uitgeverij Vrijdag.

T.I.A schreef:

Toegevoegd, is dat niet meer of zelfs volledig boek gericht ipv strips?

(te vinden onder de V)

belgianbingo schreef:

Origineel geplaatst door T.I.A
Toegevoegd, is dat niet meer of zelfs volledig boek gericht ipv strips?

Yep, maar de literaire uitgevers hebben geld geroken in de graphic novel.
Vandaar, oa (Pelckmans | Algemene en wetenschappelijke boeken), maar ik zie nu dat deze strip (Tamara Drewe - Uitgaves van deel 1 Tamara Drewe - stripINFO.be) al ingevoerd is, met als uitgever De Harmonie, zoals op hun (http://www.deharmonie.nl/uitgave/uitgavedetail.asp?id=1005&rid=4). ?(

Idem voor de nederlandstalige versie van Genesis door Crumb. ?(

Veter schreef:

Zou het kunnen dat ze wat voorbarig waren bij Vrijdag? Er staat een andere ISBN dan bij Harmonie, waar daarvan vind je slechts enkele hits via Google.
Ik heb het boek deze week in handen gehad in de FNAC, en dacht me te herinneren dat ik daar de Harmonie gezien had.

Voor Genesis een zelfde vraagteken. Bij Vrijdag tonen ze de cover van een Engelstalige uitgave, met een verschijningsdatum van oktober 2009. Roept ook hier twijfels op…

?(

the pope schreef:

Pinceel meldt toch de vrijdag-uitgave als binnen sinds deze week (op de afbeelding moet je daar niet zozeer af gaan, maar uitgever en isbn is normaal wel correct):
http://www.pinceel.be/main/index.php?task=info&lang=nl&p=0&id=14445

de kans dat de beide uitgeverijen het op een akkoordje gegooid hebben en allebei uitgeven, lijkt me niet irreëel

belgianbingo schreef:

De vermelding Uitgeverij Vrijdag stond deze week ook in de nieuwsbrief van De Poort uit Gent.

Veter schreef:

Denk je echt dat 2 verschillende uitgeverijen eenzelfde album tegelijkertijd gaan uitgeven? En de Nederlandstalige markt is al zo klein, dan gaan ze zichzelf toch in de vingers snijden?
Of De Harmonie voor Nederland, en Vrijdag voor België?
Zowel Pinceel als De Poort geven inderdaad de Vrijdagversie, en dat zijn meestal toch bertrouwbare bronnen, dan lijkt die versie wel te bestaan.
Maar toch twijfels over 2 versies…

belgianbingo schreef:

Origineel geplaatst door Veter
Of De Harmonie voor Nederland, en Vrijdag voor België?

Bevestiging op De Stripspeciaalzaak: Harmonie voor Nederland, Vrijdag voor België. Hoe dit weergeven in de databank?

the pope schreef:

twee aparte uitgaves me dunkt: andere isbn, ander logootje

kagebe schreef:

Genesis heeft om het volledig te maken 3 uitgeverij namen die vermeld worden.De Harmonie,Vrijdag en Oog & Blik .Boekwerkje is gisteren afgeleverd bij mijn Ssz waar ik toevallig bij was en 't viel de eigenaar en mij op dat er 3 Uitgeverijen werden vermeld.

Veter schreef:

Als Tamara Drew dan door 2 verschillende uitgeverijen wordt uitgebracht, met verschillend ISBN-nummer, is er geen probleem om dat toe te voegen als alternatieve uitgave.
Zijn de covers niet hetzelfde? Het ‘Vrijdag’ logootje lijkt mij een watermerk van de site.

woelfie schreef:

Omdat ik daarstraks toch in de Fnac was, toch even gaan kijken.
De versie die ze in Brussel hebben heeft geen logo op de voorkant (dat is waarschijnllijk van de site), vemeld binnenin “De Harmonie, Amsterdam, Vrijdag, Antwerpen”.
Op de achterkant enkel “www.uitgeverijvrijdag.be” en het isbn nummer 978-9460-010590

Herbert schreef:

Graag deze uitgeverij invoeren: Mammoth / Reed Consumer Books Ltd
Bedankt !

Veter schreef:

Op het eerste zicht lijkt Mammoth een imprint van Reed Consumer Books. En vind ik niet dadelijk strips maar geïllustreerde kinderboeken?
Voorlopig toegevoegd als Mammoth.