Lambik probeert iemand te helpen & raakt zelf vast in het moeras
In een eerste beeld zegt hij Ik trek je er uit! NNGGGGRRR!!!
In een tweede beeld zegt hij Oei, dat werkt blijkbaar niet zo goed ! Pfft …!
In een derde beeld zegt hij HUUULP !!
Dit is een vrij specifieke beschrijving van een situatie, Sloeber…
Waarom wil je dit weten? Kun je ons iets meer over de context van jouw vraag vertellen? Dat zou de vraag wel een stuk ‘spannender’ maken.
nee nee, ben bezig met het oplossen van een eindejaarsquiz
maar ik weet niet precies hoe ik hier tekeningen moet plaatsen, vandaar dat ik het in woorden probeerde uit te leggen
Moest je me kunnen zeggen hoe ik foto’s kan plaatsen, laat het me zeker weten
groetjes
Als je je plaatje ergens kan ‘hosten’ zou dat mooi zijn. Dit probleem speelt bij heel veel sites: bekijk eens Foto plaatsen - hoe plaats ik foto’s bij mijn bericht. => volledige beschrijving van het antwoord op je vraag.
Als je al een internetpagina hebt waar het plaatje zichtbaar is, zou je gewoon het adres in je bericht kunnen plakken. Er is -volgens mij- genoeg expertise om dan daar te gaan kijken.
Geldt deze uitdaging ook voor de andere berichtjes die je onlangs in het forum meldde? Graag meer info!
Ik ben benieuwd!
Origineel geplaatst door sloebertje
De dame is onmiskenbaar Dolly uit de Jerom-reeks. Ze was brunette, in ieder geval in A17 (later blondine!).
Origineel geplaatst door sloebertje
De dame is onmiskenbaar Dolly uit de Jerom-reeks. Ze was brunette, in ieder geval in A17 (later blondine!).
Inderdaad, uit de Jerom reeks daar was het.
Dacht van ergens anders, maar je hebt het bij het rechte eind!
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.