Suske en Wiske 2.49 euro

bluebird56 schreef:

Bij de NL supermarkt Aldi is er een aanbieding voor de liefhebber van Suske en Wiske

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_18/P_OFF21.HTM

simonstrip schreef:

leuk als je ze nog niet hebt. De echte liefhebber heeft deze strips reeds lange tijd in huis. Meestal dan ook in 1e druk, dit zijn herdrukken.

T.I.A schreef:

yep ze doen dit ook regelmatig met reeksen van kiekeboe , urbanus,jommeke …

T.I.A

Iyo74 schreef:

Ik zou m’n reeks (ooit) wel willen aanvullen. Hopelijk wordt ik hier op 't forum ook op de hoogte gehouden van dergelijke acties in België…
Wat ik nu al kan meegeven is dat ergens in juni steeds de albums van Jommeke in promo staan in de Aldi (ideaal om de kindjes hun collectie uit te breiden).

T.I.A schreef:

ook in de carrefour zijn er soms acties

T.I.A

Suske En Wiske schreef:

De rommelmarkt is denk ik nog het goedkoopst :wink:

ignoramus schreef:

Voor de populaire reeksen ( jommeke, sus & wis, urbanus, etc…) koop je inderdaad het goedkoopst op rommelmarkten. even checken of ze convenabel zijn, en dan een bod doen op de doos ( 30 to 50 cent per stuk).
Ook de lekturama uitgaven kan je daar makkelijk vinden aan 1 a 2 euro per stuk in goeie staat. ( je moet er wel vroeg voor opstaan :slight_smile:

Suske En Wiske schreef:

nu loopt er in belgie weer een actie, sus & wis voor 2.45euro per stuk, en kleine kartonnen boekjes van klein suske en wiske voor 1.99 euro!

Dag!:))

Suske En Wiske schreef:

Origineel geplaatst door T.I.A
yep ze doen dit ook regelmatig met reeksen van kiekeboe , urbanus,jommeke …

T.I.A

Nou, nu de meeeste toch nie hoor :open_mouth: (maar het zijn dan wel hoge nummers)

$tripofiel schreef:

Volgende week opnieuw in de Aldi:

lagaffe schreef:

deze actie word voor het moment ook in de dreamland winkels gehouden,de populairste stripreeksen doen mee.(ik bedoel dan genre van suske en wiske tot rode ridder,fc de kampioenen,kiekeboe enzo)