Stripwinkel in Londen?

belgianbingo schreef:

Eind februari heb ik een bezoekje Londen gepland. Kent iemand soms een aan te raden stripwinkel daar? Forbidden Planet is een naam die al eens gevallen is, maar die hebben verschillende lokaties?

ignoramus schreef:

forbidden planet is leuk om te gaan snuisteren, maar boeken bestel je dan toch best op bookdepository. stukken goedkoper :slight_smile:
Wat je daar dan wel kan kopen voor een ampele euro meer zijn “signed editions”, als je voor dat soort dingen valt.

spock schreef:

(Google Search)

Zelf ben ik er nog niet geweest, dus ik kan je niks aanraden. :smiley:

fluiten schreef:

Zie PM.

Jean-Paul schreef:

Origineel geplaatst door ignoramus
forbidden planet is leuk om te gaan snuisteren, maar boeken bestel je dan toch best op bookdepository. stukken goedkoper :slight_smile:

Maar dan moet The Book Depository wel maar net hebben wat je wilt, en dat is niet altijd zo… Bovendien kun je bij Forbidden Planet op leuke aanbiedingen stuiten. Bijvoorbeeld afgelopen weekend drie Batman-TPBs voor de prijs van twee, V for Vendetta voor een heel fijne prijs, en een kast met comics met tot 90 procent korting waar ik toch een paar aardige dingen uit heb kunnen halen. Ik zou dus zeggen: niet te missen, dat Forbidden Planet. (Zeker niet als je ook nog geïnteresseerd bent in ‘gewone’ sciencefiction- en/of fantasyboeken, en/of cultfilms en -series in dat genre.)

belgianbingo schreef:

Ik zou dus zeggen: niet te missen, dat Forbidden Planet.

Dit topic toch nog even opvolgen: ja, Forbidden Planet is een aanrader! Een winkel vol met comics, filmgoodies en science-fiction stuff! Zo hadden ze zelf een action figure van Shawn of the Dead.

Aankopen ter plaatse: mijn 100 Bullets aangevuld, wat goed meeviel door de redelijk goedkope pound.

woelfie schreef:

Even deze oude treat nog eens oprakelen.

Weet er iemand waar je in Londen een winkel vindt waar je oudere comics en tweedehandsmateriaal kan vinden?
Kwestie van mijn ontbrekende nummers proberen aan te vullen.

woelfie schreef:

Nu ik er geweest ben kan ik zelf de vraag beantwoorden, voor wie later nog naar Londen gaat:

Vintage comics zijn te vinden in:

• Orbital Comics
    Great Newport Street 8
    Gerangschikt per uitgever (waarom in 's hemelsnaam), met redelijk wat independant publisher materiaal.
    Hebben ook recente uitgaven

• Comicana
    Shafterbury Avenue 237
    (helemaal aan het noordeind, links van het pleintje)
    Volledig alfabetisch gerangschikt, maar buiten superheros niet al te veel indies

Met dank aan Forbidden Planet voor het bezorgen van de namen.