Allereerst zal ik mij netjes voorstellen.
Ik ben Wout Jut, 36 en woonachtig in Harmelen, Nederland.
Ik schrijf recensies voor het stripblad Eppo en SF magazine SFterra.
Al mijn recensies zijn te lezen op de sites www.ikschrijfwoutjut.nl.nu en op http://www.stripverslag.blogspot.com.
Deze laatste is voornamelijk bedoeld voor alle striprecensies.
Origineel geplaatst door Surya
Ga ik ook eens een kijkje nemen
En als je recensies op overschot hebt, hier is altijd plaats voor meer recensies hoor
Dat zal ik zeker doen. Ik heb vorige week weer een grote lading strips binnengekregen. Nu met mijn blog (die ik recentelijk heb gemaakt) ben ik begonnen met het maken van twee verschillende recensie-versies. De korte versie voor de Eppo, de langere voor de blog. Uiteraard wacht ik met de langere tot de kortere in het blad verschijnt.
Dank je wel. :] Maar dat is vooral te danken aan de keuzes wat betreft vormgeving van Blogspot.
Ik persoonlijk hou van een wat donker gekleurd achtergrond en het past bij de gebruikte letters van de titel. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van de Transformers Solid font (het zal vast geen verrassing zijn dat ik een Transformerfan ben, gezien mijn onderschrift ).
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.