Strips aanpassen: auteurs

Surya schreef:

Da’s vreemd. Gewoon ff niets invoeren plz :slight_smile:

Chris Van de Meerssche schreef:

oeps, een foutboodschap bovenaan de pagina voor de invoer van strips:

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/stripinfo.be/www/includes/functions_parcing.php on line 222

• bij de uitgever zie ik nu “(buiten collectie)” in plaats van niks

Dit zie ik bij auteurs, maar ik kan er niks mee doen:

Strip toevoegen: auteurs beheren voor deze strip (nieuwe, experimentele methode)
Experimentele ingave methode

Surya schreef:

Inderdaad. De experimentele methode is experimenteel en werkt soms niet :slight_smile: Daarom ook dat de oude methode ook nog werkt :wink:

Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/stripinfo.be/www/includes/functions_parcing.php on line 222

Bij het invoeren van andere strips in dezelfde reeks heb ik deze 2 problemen niet meer…

Zal erop letten bij een volgende reeks.

Bij de weg: net 11 comics ingevoerd, maar bij geen enkele werkte de experimentele auteursinvoermethode. Heu, is dat in 1 woord?

Royale de luxe schreef:

allezins 3x score bij scrabble :stuck_out_tongue:

Surya schreef:

Ik krijg dat dus geen van beiden ooit. Niet met nieuwe strips, niet met nieuwe strips in een bepaalde reeks, niet met alternatieve uitgaves?

Bij de weg: net 11 comics ingevoerd, maar bij geen enkele werkte de experimentele auteursinvoermethode.

Met soms bedoel ik: ik pruts er wat aan, en het werkt niet, ik pruts er wat meer aan, het werkt wel, ik pruts er nog wat aan, het werkt niet…

Origineel geplaatst door Surya

Ik krijg dat dus geen van beiden ooit. Niet met nieuwe strips, niet met nieuwe strips in een bepaalde reeks, niet met alternatieve uitgaves?

Tja, heb het weer voor hoor… Met de reeks 3x3 eyes, die ik net aangemaakt heb.
De foutboodschap staat helemaal bovenaan de pagina, boven de banner van stripinfo.

Edit: shit, hoe kan ik je een screenshot hiervan sturen?

Surya schreef:

Screenshot niet nodig, ik geloof je. Ik check het!

Surya schreef:

Ik zie het al, het doet zich voor als je de eerste strip bij een nieuwe reeks toe voegt. Het enige dat ik niet getest had :rolleyes:

Surya schreef:

And fixed :slight_smile:

Royale de luxe schreef:

Tja, heb het weer voor hoor… Met de reeks 3x3 eyes, die ik net aangemaakt heb.
De foutboodschap staat helemaal bovenaan de pagina, boven de banner van stripinfo.

Edit: shit, hoe kan ik je een screenshot hiervan sturen?

Als je een hotmail account hebt kan je de SKYDRIVE (2GB) gebruiken om foto’s en stuff te delen. Je kan die dan hier via de IMG tags posten
Ik gebruik die zelf ook en is heel eenvoudig. En wie heeft er eigenlijk geen Hotmail account

Surya schreef:

Origineel geplaatst door Royale de luxe
En wie heeft er eigenlijk geen Hotmail account

Ik :smiley:

Surya schreef:

Ik denk dat de experimentele nu ook werkt. Laat maar weten of dat zo is. Nog niet gebruiken om auteurs te deleten :wink:

Veter schreef:

Slecht nieuws voor jou Surya. :frowning:

Bij toevoeging van een nieuwe strip kon ik maar 1 auteur per keer toevoegen met het ‘experimentele systeem’, bij de 2e reageerde hij niet meer. Volgende auteur dan met het oude systeem toegevoegd, en daarna kon ik weer 1 auteur met het nieuwe systeem toevoegen, volgende reageerde hij weer niet meer, … enz.

:frowning:

Surya schreef:

OK, I’m on it!

Surya schreef:

That should be fixed. Stomme fout :slight_smile: Nu nog zorgen dat het deleten daar ook werkt. Maar da’s voor een andere keer.

Veter schreef:

Toevoegen lijkt nu goed te werken.

Royale de luxe schreef:

Origineel geplaatst door Royale de luxe
En wie heeft er eigenlijk geen Hotmail account

Ik :smiley:

Lap 't was te pijzen… 8o