Surya schreef:
Neen. Ik heb ze al gedaan ![]()
Ik moet nu een pagina schrijven waar mensen correcties in reeds ingevoerde strips of reeksen kunnen ingeven. Dan zal dit mogelijk worden.
Surya schreef:
Neen. Ik heb ze al gedaan ![]()
Ik moet nu een pagina schrijven waar mensen correcties in reeds ingevoerde strips of reeksen kunnen ingeven. Dan zal dit mogelijk worden.
Hans Bekker schreef:
Wordt er prijs op gesteld als ik aan Hans Kresse en Maarten Toonder begin?
Surya schreef:
Uiteraard. Alles dat er nog niet op staat, mag er bij. Van Kresse staan er al een paar op, maar bijlange niet allemaal…
Ik heb trouwens op de voorpagina een overzichtje geplaats van de meest actieve contributers. Zo kan iedereen zien wie er het actiefst is.
fluiten schreef:
En Bakelandt? Dat zal wel een serieus werkje worden, maar ik bezit ze allemaal.
Surya schreef:
De reeks staat er al op, de strips ervan nog niet, dus go ahead ![]()
Hans Bekker schreef:
Zou het mogelijk zijn om aan een reeks of een strip wat extra informatie toe te voegen?
Voorbeeld: ‘Het land van de dusiternis’ van Hans G. Kresse is ook verschenen als drie afzonderlijke verschillende strips. Iemand die dat niet weet kan zich de klere zoeken. In mijn stripotheek voeg ik dergelijke informatie altijd toe en dat kost niet meer dan maximaal 150 posities.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.