Veter schreef:
Ze zijn (voorlopig) allemaal gevonden.
Als er nieuwe toegevoegd worden zal Surya wel een berichtje plaatsen.
Veter schreef:
Iyo74 schreef:
Origineel geplaatst door Veter
Ik hoop binnen een weekje of 2 nog eens (veel) tijd te vinden om er nog een aantal te maken… Een ander idee dat vroeger al werd geopperd is om een snelkoppeling te hangen aan de banners, zodat je op de betreffende strip uitkomt als je er op klikt.
Is dat veel werk om dat te programmeren, Surya?
Herbert schreef:
Origineel geplaatst door Iyo74
Een ander idee dat vroeger al werd geopperd is om een snelkoppeling te hangen aan de banners, zodat je op de betreffende strip uitkomt als je er op klikt.
Leuk idee !
mi-jah schreef:
Origineel geplaatst door Herbert
Een ander idee dat vroeger al werd geopperd is om een snelkoppeling te hangen aan de banners, zodat je op de betreffende strip uitkomt als je er op klikt.
Leuk idee !
Maareh… dan hebben we geen quiz meer… ![]()
Surya schreef:
Dat is in the works. Bij veel banners zit de stripid er al bij in de databank. Maar omdat dat nog niet compleet is, heb ik de rest nog niet gemaakt. En dan is er geen quiz meer…
Iyo74 schreef:
Origineel geplaatst door Surya
En dan is er geen quiz meer…
We kunnen ook gewoon de stripid pas ingeven op het moment dat de banners geraden zijn. Dan is het probleem opgelost!
mi-jah schreef:
En dan is er geen quiz meer…
We kunnen ook gewoon de stripid pas ingeven op het moment dat de banners geraden zijn. Dan is het probleem opgelost!
Dáár ben ik het mee eens! ![]()
Surya schreef:
One day ![]()
mi-jah schreef:
Haha! Ja, we weten het, Surya… Tijd…
Eerst maar s tijd zien te vinden de bovenste bezigheden op het lijstje af te werken…
Maar ook voor ons is geduld een schone zaak! ![]()
mi-jah schreef:
Zo, met deze draad is ook al lang niets meer gebeurd…
Maar ik heb me voorgenomen om wat banners te maken, dus bij wijze van voorbeeld plaats ik hier mn eerste.
Ik hoop dat de verhoudingen goed zijn…

Iyo74 schreef:
Blijkbaar ben ik niet de enige die hier aan dacht. Vorige week heb ik een 20-tal banners doorgestuurd naar Surya. Hebben we weer wat materiaal voor een nieuw kwisje.
@mi-jah: Jouw banner heb ik ondertussen ook aangepast aan de vereisten (655 x 55 pixels) en doorgemaild naar Surya. 't Is alleszins een schoontje!
mi-jah schreef:
![]()
Ik ben benieuwd…
Surya schreef:
Ziezo, er zijn er 29 bijgekomen ![]()
the pope schreef:
quiztime!
mi-jah schreef:
Sur, ik heb er ook al weer ruim 20 gefabriekt, waar stuur ik ze heen?
Surya schreef:
check pm
mi-jah schreef:
check pm
Check je mail… ![]()
Veter schreef:
En de nieuwe banners om uit te vissen voor het spelletje:

328-329
330-331-332-333-334-335-336-337-338-339
340-341-342-343-344-345-346-347-348-349
350-351-352-353
Misschien gewoon het rijtje aflopen?
Wie weet uit welk album deze banner komt:

the pope schreef:
Philémon (Dargaud - Franse nummering) - Uitgaves van deel 4 Le château suspendu - stripINFO.be 8)
de volgende lijkt me ook een inkoppertje:

Surya schreef:
Volgende

Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.