woelfie schreef:
Slaapkoppen (Randal Casaer)
Goede tekenaar, maar het verhaal valt wat tegen.
woelfie schreef:
Slaapkoppen (Randal Casaer)
Goede tekenaar, maar het verhaal valt wat tegen.
woelfie schreef:
En nog even een paar uit de backup van (http://www.stripinfo.be/forum/thread.php?postid=18051#post18051):
#309:

Ik dacht eerst Ramiro, maar 't blijkt gewoon (XIII - Uitgaves van deel 11 Drie zilveren horloges - stripINFO.be)
#311:

(Nikopol - Uitgaves van deel 3 Koude evenaar - stripINFO.be)
#314:

(Donjon zenit - Uitgaves van deel 2 De vechtkoning - stripINFO.be)
#320:

(Storm - Uitgaves van deel 17 De wentelwereld - stripINFO.be)
Veter schreef:
Oei, Woelfie. Je hebt het concept niet helemaal begrepen, denk ik.
Het is de bedoeling dat je uitzoekt welke banner er net gepost werd. Wie het juiste antwoord heeft plaatst een nieuwe en laat de anderen zoeken… ![]()
(Blijven nu nog over:
306 307 308 310
312 313 315 316 317
321 322
woelfie schreef:
Eh, Did I err?
Het concept was mij zelfs na het lezen van de hele eerste post niet duidelijk.
Ik zal iets gemist hebben van in den beginne.
Is het nu de bedoeling dat je zelf ook een nieuwe banner creeert of moet je er één uitpikken die nog niet geraden is ?
Iyo74 schreef:
Origineel geplaatst door woelfie
moet je er één uitpikken die nog niet geraden is ?
Dat is inderdaad de bedoeling! Gewoon eentje posten die niet geraden is en rustig afwachten tot iemand het juiste antwoord geeft en op zijn beurt ook een nieuwe post. Op dat moment kan je dan weer beginnen meedoen…
woelfie schreef:
OK, 't begint eindelijk te dagen… (de leeftijd begint me blijkbaar parten te spelen)
Deze hadden we blijkbaar nog niet
#306:

Veter schreef:
Dit is een post die al een hele tijd meegaat, al enkele keren gesplitst (dit is het derde deel), en waarschijnlijk is het dan wat vreemd binnenvallen…
Maar je hebt het door nu. ![]()
En de banner zegt me voorlopig niets… ![]()
Surya schreef:
Hint: superhelden
Surya schreef:
Hint: Superhelden zijn klootzakken
Veter schreef:
Ah, dat is de goede tip! ![]()
The Boys: (The Boys 22 I Tell You No Lie, G.I., Conclusion - stripINFO.be) of de TPB 3 (The Boys - Uitgaves van deel INT 3 Good for the Soul - stripINFO.be)
De nieuwe dan:

$tripofiel schreef:
(Thorgal - Uitgaves van deel 11 De ogen van Tanatloc - stripINFO.be), wist ik ogenblikkelijk!!! 8)
De nieuwe:

Toch iets moeilijker… ![]()
Iyo74 schreef:
Origineel geplaatst door $tripofiel
Toch iets moeilijker… ![]()
Inderdaad! 'k Heb totaal geen idee…
Veter schreef:
Ah, die heb ik dadelijk herkend.
(De duistere steden - Uitgaves van deel 4 De archivaris - stripINFO.be) uit De duistere steden
Nog een nieuwe:

Iyo74 schreef:
Ha! Maar die heb ik onmiddellijk herkend!
Jammer dat ik 'm zelf gemaakt heb en dus niet mag meedoen… ;( ![]()
ignoramus schreef:
(Trigië (Big Balloon) - Uitgaves van deel 6 Duel met de dood - stripINFO.be)
de nieuwe :

Iyo74 schreef:
Dan mag jij nu een van de volgende posten, Belgianbingo:
312 313 315 316 317
321 322
Hoewel ik me wel afvraag of we de vorige post wel moeten goedkeuren, want die stond een aantal berichten eerder al eens vermeld… ![]()
belgianbingo schreef:
oh, ik antwoordde gewoon op de post van ignoramus, maar als die al genoemd was… dju, daar gaat mijn eerste punt
woelfie schreef:
ik stel vooor om belgianbingo toch zijn eerste punt te geven, aangezien mijn vorigepoging daartoe niet helemaal proceduraal correct is verlopen.
(ik denk dat ik me nog wat gedeist zal houden) ![]()
ignoramus schreef:
sorry, was vergeten dat er een paar tussengeslopen waren en had gewoon verder geteld ![]()
wel mee eens dat belgianbingo zijn punt verdient en verder mag ![]()
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.