Royale de luxe schreef:
't is misschien wat gratis reclame maar toch, ik ben blij dat ik nu eindelijk wat reeksen ga kopen die ik eerder links had laten liggen door de hoge prijs van hun HC reeksen.
Royale de luxe schreef:
't is misschien wat gratis reclame maar toch, ik ben blij dat ik nu eindelijk wat reeksen ga kopen die ik eerder links had laten liggen door de hoge prijs van hun HC reeksen.
exnerd schreef:
D8 ik ook, tot mijn favoriete stripboer de HC vergeleek met de SC. De kleuren van de SC zijn duidelijk minder. Ik heb dan ‘Boven de wolken’ maar in HC gekocht.
belgianbingo schreef:
Jeej! En het is bijna begin volgende maand, hoera!
Centauri167 schreef:
Wel te hopen dat ze verder gaan dan het 2de deel, want anders hebben ze ons pas echt goed beet …
Iyo74 schreef:
Origineel geplaatst door Centauri167
Wel te hopen dat ze verder gaan dan het 2de deel, want anders hebben ze ons pas echt goed beet …
Die bedenking heb ik me ook gemaakt. Vermoedelijk zal ik dan ook wachten met aankopen tot alle delen van Merlijn zijn uitgebracht (met het risico dat eerdere delen zijn uitverkocht, maar soit, we zien wel).
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.