Ik heb een aantal keer de volgorde proberen aan te brengen in deze reeks. Er zijn 5 delen. De delen zijn nu als aparte reeks ingevoerd. Dat is op zich prima maar het is wel deel 1 tot 5. Zoals ook op de boeken zelf is aangegeven. T’is gewoon een chronologisch verhaal.
Het laatste deel heb ik net een paar dagen geleden toegevoegd en deze het nummer 5 gegeven. Delen 2,3 en 4 staan nu binnen de ‘eigen reeks’ met nummer 1 ingevoerd. Ik heb dit meermaals gewijzigd naar deel 2,3, en 4 maar deze wijzigingen worden niet doorgevoerd. Ik snap 'm niet… en zou het graag gewijzigd zien.
Ah, inderdaad, je had al een aantal keren voorvoegsels toegevoegd, die daar absoluut niet op hun plaats staan en ik dus ook geweigerd had. Blijkbaar heb je ze dus nog een keer toegevoegd.
Maar iemand heeft dat ondertussen blijkbaar correct aangepast. De voorvoegsels zijn verdwenen en de nummering is juist gewijzigd.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.