Prijzen

$tripofiel schreef:

Als ik bij alle strips in mijn collectie prijzen bijvoeg, kan ik dan op een of andere manier de totaalprijs zien? ?(

Indien ik dan over mijn verzekeringswaarde van mijn brandverzekering zit kan ik dat dan laten veranderen… :frowning:

Surya schreef:

Nog niet, ik doe dat wel eens :slight_smile:

$tripofiel schreef:

O.K., dan blijf ik alles invullen!

Sinds een paar weken ben ik mijn excell-file kwijt met mijn collectie (waar alle prijzen instonden wat ik voor de albums betaald heb)… ;(

Herbert schreef:

Geen backup gemaakt ? :frowning:

$tripofiel schreef:

Nee, steeds uitgesteld!? ;(

mi-jah schreef:

Oehhh, da’s echt vervelend… :frowning:
Succes met het opnieuw uitzoeken/invullen…

$tripofiel schreef:

De prijzen die ik er voor betaald heb zal ik nooit meer weten, ik vul de nieuwprijs in (alhoewel dat ik nooit die prijs betaal)… ;( ;( ;(

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door $tripofiel
Als ik bij alle strips in mijn collectie prijzen bijvoeg, kan ik dan op een of andere manier de totaalprijs zien? ?((

En ik maar denken dat jij alles gratis krijgt… :smiley:

$tripofiel schreef:

Er was eens een tijd dat ik strips nog betalen moest… :wink:

Eigenlijk hou ik de prijs van elke strip bij om later aan mijn dochter, indien ze er geen interesse in heeft te weten wat ze voor de collectie mag vragen!!! :stuck_out_tongue:

Surya schreef:

Meneer heeft duidelijk nog niet gehoord over inflatie :wink:

the pope schreef:

Origineel geplaatst door Surya
Meneer heeft duidelijk nog niet gehoord over inflatie :wink:

dat is het laatste anderhalf jaar een erg relatief begrip :stuck_out_tongue:

Surya schreef:

It’ll be back… with a vengeance

$tripofiel schreef:

Ik wil gewoon bedoelen indien ze de collectie van de hand wil doen ze niet akkoord hoeft te gaan met €1/st., hé… :rolleyes:

Voske schreef:

Als ik bij alle strips in mijn collectie prijzen bijvoeg, kan ik dan op een of andere manier de totaalprijs zien?

Das ook eentje die hoog op mijn wishlist staat…

Iyo74 schreef:

Als ik bij alle strips in mijn collectie prijzen bijvoeg, kan ik dan op een of andere manier de totaalprijs zien?

En dan nog liefst met een optie per jaar… :wink:

mi-jah schreef:

En met grafiek! :smiley:

the pope schreef:

Origineel geplaatst door Iyo74

En dan nog liefst met een optie per jaar… :wink:

binnen de collectie kunnen sorteren (of selecteren) op jaar van aankoop en jaar van uitgave lijkt me sowieso wel leutig

woelfie schreef:

't is wachten op een antwoord van Surya om te weten wat er dit jaar onder de kerstboom zal liggen. :smiley:

Surya schreef:

Ik weet nog niet waar ik tijd ga voor vinden :wink:

$tripofiel schreef:

Dat mag gerust begin volgend jaar zijn… :wink: