op zoek naar een tekenaar

O.K.-Boy schreef:

Hallo,

Ik ben op zoek naar een amateur of beginnend (of nen expert met een goed hart :slight_smile: ) striptekenaar/karikaturist die voor een schappellijke prijs een strip zou willen tekenen over het reilen en zeilen van een zaalvoetbal-vriendenclubje dat 20 jaar bestaat en in die tijd heel wat leuke dingen heeft beleefd ! ik heb heel wat ideeën in mijn hoofd maar iemand moet het kunnen tekenen, liefst met karikaturen van de bestaande personen…

Wie mij kan helpen, laat het mij weten !

Mvg

Dirk Lepaige

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door O.K.-Boy
Hallo,

Ik ben op zoek naar een amateur of beginnend (of nen expert met een goed hart :slight_smile: ) striptekenaar/karikaturist die voor een schappellijke prijs een strip zou willen tekenen over het reilen en zeilen van een zaalvoetbal-vriendenclubje dat 20 jaar bestaat en in die tijd heel wat leuke dingen heeft beleefd ! ik heb heel wat ideeën in mijn hoofd maar iemand moet het kunnen tekenen, liefst met karikaturen van de bestaande personen…

Wie mij kan helpen, laat het mij weten !

Mvg

Dirk Lepaige

D’Auwe is daarvoor één van de aangewezen personen. Ik tracht om je zo spoedig mogelijk zijn gegevens door te geven. Die man is van Lier en heeft al enkele strips uitgegeven. Onder andere die voor het stripfestival van Knokke.

$tripofiel schreef:

Ik sta in nauw contact met hem, als Fluiten het niet direct vind vraag ik of ik zijn mail mag doorgeven? :slight_smile:

O.K.-Boy schreef:

OK Heren,

maakt niet uit hoe of via wie ik aan zijn gegevens kom. HIj kan ook mij contacterren via dirk.lepaige@telenet.be

Bedankt

Dirk

$tripofiel schreef:

Heb hem uw mail doorgespeeld, zal even de reactie afwachten en daarna andere doorgeven… ?(

O.K.-Boy schreef:

Hey Emperor,

heb je al nieuws van D’auwe ?

$tripofiel schreef:

Heel druk met album, maar stuur nog eens een mail voor u te contacteren… ?(

Heb u in BCC gezet, ik laat wel weten wanneer er iets binnenkomt?