Offline databank voor inventaris verzameling strips?

qwerty schreef:

Origineel geplaatst door mi-jah

Vervolgens heb ik het op mn Nintendo DS gezet (dmv Cyclo DS-kaartje en agenda-freeware

Kan het ook op een r4 sdhc upgrade kaart ?( ?(
En welke agenda-freeware gebruik je ?

Voske schreef:

Origineel geplaatst door Royale de luxe

Video ziet er geinig uit! :smiley: Je hebt wel n iets snellere provider/verbinding dan ik heb, of heb je het met wifi ipv UMTS/GPRS gedaan?

Wellicht link als ‘add/reclame’ plaatsen op de front page… Misschien dat het anderen de nog bredere mogelijkheden van het online zetten van je wishlist/in bezit zijnde albums laat inzien…

Surya schreef:

Voske, gebruik jij ook Opera? Opera gebruikt speciale compressie, zodat surfen sneller gaat dan met andere browsers…

Royale de luxe schreef:

nee nee de site leent zich perfekt voor GPRS snelheden zeker als je opera gebruikt. meer heb ik niet en ook niet nodig voor mobiel internet op de telefoon. Verder meer kan dit ook met een GSM van 75€ met een Browser in waar je je eigen apps op kan installeren. je moet gewoon de goede aanbiedingen een beetje volgen op de GSM markt als je er eentje zoekt.

Ik hoop ook dat hiermee mensen de voordelen van deze online site inzien. En zich niet meer beperken tot een off line mogelijkheid. En als ze zich zorgen maken over de Dbase die online staan en je toch je privacy waardeert, Je kan op deze site je collectie ontzichtbaar zetten voor anderen.

En die Mobile plug-in is bij deze niet meer nodig denk ik.
verder denk ik dat we een dikke pluim voor het goede programmeren mogen geven aan Surya! en het licht houden van de site ook trouwens.

Voske schreef:

Origineel geplaatst door Surya
Voske, gebruik jij ook Opera?

Nog niet, maar na deze tip op korte termijn zeker! :smiley:

mi-jah schreef:

Origineel geplaatst door qwerty
Origineel geplaatst door mi-jah
Vervolgens heb ik het op mn Nintendo DS gezet (dmv Cyclo DS-kaartje en agenda-freeware

Kan het ook op een r4 sdhc upgrade kaart ?( ?(
En welke agenda-freeware gebruik je ?
Of het ook met de r4 gaat weet ik niet, maar ik vermoed van wel.
Bij mij is het een kwestie van mappen maken op mn micro-sd kaartje…
De freeware die ik gebruik om vervolgens die mappen te kunnen browsen heet DS Organize.
Even googlen en de bovenste is meteen goed. :slight_smile:
Ook vind je dan filmpjes die je een goed idee kunnen geven van hoe en wat…

Ik ben van plan om op youtube ook een filmpje te zetten voor deze thread, alleen heb ik dat nog nooit gedaan, dus moet ff uitzoeken hoe dat allemaal werkt… 8)

Surya schreef:

Origineel geplaatst door Royale de luxe
verder denk ik dat we een dikke pluim voor het goede programmeren mogen geven aan Surya! en het licht houden van de site ook trouwens.

Tnx. Ik heb goede standaarden altijd hoog in 't vaandel gehouden. Daarom dat deze site ook niet optimaal werkt in IE6 en lager…

stripverzamelaar schreef:

kan er me iemand tips geven hoe je de beste strip database kunt makken in exel of er voor beelden van heeft voor een offline database of een ander idee heeft

al vast bedankt

groeten

wouter rys

the pope schreef:

gewoon (http://www.stripinfo.be/) je verzameling bijhouden, veruit het minste werk 8)

stripverzamelaar schreef:

ja inderdaad maar toch wil ik ook een ander werk doen waar je altijd mee moet voort doen van daar en het met een goed iets worden vind ik persoonlijk maar hoe of met wat begin je dan

groeten

wouter rys

the pope schreef:

Origineel geplaatst door stripverzamelaar
ja inderdaad maar toch wil ik ook een ander werk doen waar je altijd mee moet voort doen van daar en het met een goed iets worden vind ik persoonlijk maar hoe of met wat begin je dan

groeten

wouter rys

come again?

$tripofiel schreef:

Origineel geplaatst door stripverzamelaar
kan er me iemand tips geven hoe je de beste strip database kunt makken in exel of er voor beelden van heeft voor een offline database of een ander idee heeft

al vast bedankt

groeten

wouter rys

In acces of base van openoffice, indien je naar de Gentse Stripbeurs kan komen kopieer ik er eentje voor jou!? :slight_smile: