Nieuwe uitgever

Veter schreef:

Toegevoegd

StripHens schreef:

Mag “Shortbox” erbij? Zij zijn van (https://www.shortbox.co.uk/).

woelfie schreef:

Toegevoegd

StripHens schreef:

Een voorlichtingsboekje in stripvorm van “GGD Groningen”. Dat staat vermeld als uitgever. Mag die er bij?

Veter schreef:

Toegevoegd

Striphens schreef:

Mag ik van de uitgevers de “SWP”?
Dit is een kleine uitgeverij uit Amsterdam “voor professionals”.

HenSadMin schreef:

Toegevoegd

Valkyrie schreef:

Is het eventueel mogelijk om Purina (of Nestlé die eigenaar is van Purina) als uitgever bij te voegen? Dit voor een promotiestrip van het merk Felix.
Alvast hartelijk dank.

Valkyrie schreef:

Graag ook Aimée de Jongh als uitgever toevoegen voor materiaal die zij in eigen beheer heeft uitgegeven.
Alvast hartelijk dank.

woelfie schreef:

Origineel geplaatst door Valkyrie
Is het eventueel mogelijk om Purina (of Nestlé die eigenaar is van Purina) als uitgever bij te voegen? Dit voor een promotiestrip van het merk Felix.
Alvast hartelijk dank.

Dit kan eventueel wel. Kan je wel dubbel checken of de uitgever wel degelijk Purina is, of dat het album reclame is voor Purina, maar uitgegeven door een andere uitgeverij (zoals bv Dreft, of GB, of Croky Chips, of Christiaensen - zoek maar eens op deze termen om te weten wat ik bedoel).

woelfie schreef:

Graag ook Aimée de Jongh als uitgever toevoegen voor materiaal die zij in eigen beheer heeft uitgegeven.
Alvast hartelijk dank.

Voor dergelijke strips is er de uitgeverij “eigen beheer” :slight_smile:

Veter schreef:

En kan je misschien ook eerst eens even de (https://stripinfo.be/forum/thread/4377_FAQs_en_tips_bij_het_toevoegen_van_albums) lezen? Jammer genoeg zijn ongeveer al je bijdragen foutief toegevoegd, en dus afgekeurd (=verwijderd). :unamused_face:

Valkyrie schreef:

Origineel geplaatst door woelfie
Alvast hartelijk dank.

Dit kan eventueel wel. Kan je wel dubbel checken of de uitgever wel degelijk Purina is, of dat het album reclame is voor Purina, maar uitgegeven door een andere uitgeverij (zoals bv Dreft, of GB, of Croky Chips, of Christiaensen - zoek maar eens op deze termen om te weten wat ik bedoel).

Het album is reclame voor Purina, maar het trademark ligt bij Nestlé. Ik vermoed dus dat Nestlé als de originele uitgever gezien moet worden. Tot mijn spijt bevat het album weinig bibliografische informatie.
Alvast hartelijk dank voor alle hulp.

Striphens schreef:

Ik wil graag van de uitgevers “Studio Strapats” erbij…
Ze geven nogal wat meligheid uit: zie pbouwens.blogspot.com.

woelfie schreef:

Toegevoegd
Studio Strapats

Striphens schreef:

De graphic novel “Luther” is uitgegeven door (https://brevieruitgeverij.nl) in Kampen.
Mag die erbij?

Stribos schreef:

Zie Brevier.

Dottie27 schreef:

Kan de volgende uitgever worden toegevoegd: WYS Educatie Amersfoort. Deze uitgever vertaald strips uit Indonesië naar het Nederlands, zojuist uitgekomen : Ietje Kracht bron + De legende van vleermuisvechter een 92 pagina’s Strip met
ISBN 9789083196343 uitgekomen op 27/11 en onder meer verkrijgbaar op Stripweb.be

Veter schreef:

Toegevoegd

Dottie27 schreef:

bedankt.
Hierbij nog een andere vraag : ik heb een Hardcover uitgegeven door de burcht van Logne.
Getekend door Michel Pierret ( o.a. Onthoofde Arenden ) in een hardcover uitvoering met ISBN : 978-2-39010-190-1
de strip gaat over de geschiedenis van de burcht van Logne. de strip is uitgegeven ter gelegenheid van het 500 jarig bestaan van de burcht in 2021 Uitgever is : Les Editions de la Province de Liège, ook nog niet geregistreerd volgens mij
Hierbij het verzoek deze ook toe te voegen.