Veter schreef:
Komt er aan…
Veter schreef:
Komt er aan…
Chris Van de Meerssche schreef:
Kan iemand AAA Pop Comics toevoegen bij de uitgeverijen aub?
Veter schreef:
Is deze niet goed dan?
(AAA Pop Comics - Uitgever van strips/graphic novels - stripINFO.be)
?(
oeps, moet erover gezien hebben. Bedankt.
Kan iemand van de mods de uitgeverij Chacal puant toevoegen aub? 'k Moet die koppelen aan de strip La planète Watermelon. Ik wacht met die verder in te voeren…
Nog een nieuwe: Brain produk (geen spelfout)
Veter schreef:
Beide uitgeverijen zijn toegevoegd.
Kan iemand uitgeverij Duidelijk Taal produktie (jawel, 'progressieve spelling van begin jaren '80!) toevoegen aub.
En als iemand weet heeft van albums hiervan… Heb het album TAngo Mortale, op de achterkant spreken ze van zeven titels die beschikbaar zijn in de reeks. 'k vind er niks van terug op tinternet.
Veter schreef:
Uitgever is toegevoegd.
merci, strip ook
Graag een collectie toevoegen bij uitgever Le téméraire: Golem
Graag een collectie toevoegen bij uitgever Autrement: Histoires graphiques
Heb ook nog een nieuwe uitgevers:
Veter schreef:
Hm,
de rest is toegevoegd
mmm, 'k had gewoon de uitgever gezocht en niet doorgeklikt naar de albums van de uitgever. Dan had ik de collectie Golem wel gezien.
Bedankt!
Kan iemand Capone Production toevoegen bij de uitgevers aub?
Veter schreef:
Toegevoegd. ![]()
Bedankt
ter info: 'k ben bezig de reeks Automatic Kafka aan het invoeren.
Dat zou een imprint zijn van Wildstorm, namelijk Eye of the storm.
Die imprint was wel geen lang leven beschoren. Omdat ook Sleeper (van Ed Brubaker) onder die imprint viel en Wildstorm kreeg als uitgever, zet ik die ook maar bij Automatic Kafka.
Kan iemand de collectie ‘Kaze’ toevoegen bij de uitgever ‘Pika’ aub?
Veter schreef:
Bedoel je (Kazé - Uitgever van strips/graphic novels - stripINFO.be) uitgeverij of imprint? ![]()
neen, (http://www.kaze-manga.fr/) is een aparte uitgever en is gefuseerd met Asuka, dat verdwijnt als uitgeverij
Pika is een andere uitgever. Die collectie Kaze heb ik vanop de site (3x3 Eyes -1- Volume 1) (tweede druk van pika van het eerste deel van 3x3 eyes). Wat eigenaardig is, is dat ik er op de site van Pika niks van terugvind.
En op bédéthèque kan je zoeken op uitgeverij en collectie, en als ik Pika en Kaze intik, vindt de zoekmachine niks ?( begrijpe wie kan ?(
Laat maar vallen…
Veter schreef:
Tja, ook op BDT staan wel meer fouten, zeker bij de manga uitgaven.
Ik zie op die cover een Kazé logo en de het site-adres van Kazé, en daar vind ik dat die de animatieserie uitgeven op DVD. En de collectors editie heeft o.a. als extra een speciale uitgave van het 1e deel van de manga.
http://www.kaze.fr/boutique/fiche_produit.php?p=13fe9d84310e77f13a6d184dbf1232f3&typeproduit=1
Een zoekactie via het ISBN gaf niets van resultaat. ![]()
Misschien inderdaad beter afwachten tot iemand die invoert die die echt in zijn/haar bezit heeft. ![]()
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.